heeeerlijk paardendagje gehad!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 18:19

Ooohhh... ik heb ook ZO genoten vanmiddag! Het zonnetje was er lekker bij en ik heb Isolda eens lekker gepoetst en vertroeteld!
Ze stond zo lekker met haar oogjes half dicht te genieten. Had nog een oude borstel van de hond gevonden, een soort massageding en dat vond ze toch lekker!!!
Daarna heb ik nog evenin het zonnetje bij haar gezeten. Ze stond lekker met haar hoofd boven mijn hoofd, haar neusharen kriebelden op mijn voorhoofd. De hond er lekker bij, de geit lag lekker in het zonnetje te slapen.
Was bijna vergeten dat er MKZ was.....

Hoe is het trouwens met leo?? Gaat het goed, hoe dik is haar buikje?? Isolda haar buikje is dik, zal binnenkort eens een foto maken. Ook haar uier begint nu te veranderen. Eerst twee lege velletjes. nu twee lege zakjes. (snappie?? *LOL* )



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 13:16

Vooral lang leve de ZON!!! Hahaha, is goed voor onze zwangere paardebeessies! En aankomende paardekindjes!
Isolda mag vandaag weer voor het eerst naar buiten, ben erg blij!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Bloemetje75, desi92, Iloveiswan, jitskenienke, MariekeR, Mira283, paljaslaura, Pova, Sanne_com, Tieme, W1ckedWitch en 141 bezoekers