Lonneke hoe gaat het met Lucky

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 11:39

hmmmm tja eigenlijk wel redelijk. gister heb ik hem lekker buiten gezet in de zon. dek lekker af. hij heeft ook kennis gemaakt met sunny. sunny deed zich voor als hengst en hij was onderdanig haha. er komen nog steeds problemen bij die ik tegenkom. hij is verder wel erg lief. ik denk dat ie een kruissing met een tinker is. dat kan ik zien aan allerlei details. gister heerlijk gekroeld met hem. en tijdens de korte wandeling ging ie van blijschap hele gekke sprongen maken en zelfs wat draven. ondanks de pijn aan zijn benen door de verschrikkelijke mok. het heeft heel veel tijd nodig allemaal. een klopje op zijn schouder als beloning kan niet.. dat ziet hij als slaan. tja dan maar een paardensnoepje. het gaat best allemaal wel goedkomen. maar er zullen mmmmmmaaaaanden overheen gaan eer hij weer wat beter is. hij moet behoorlijk aansterken. de vacht moet veel beter worden. de mok moet over. en de schimmel moet ik in de gaten houden. het meisje van wie hij was had hem volgens haar zeggen al 5 x met imaverol gewassen dus als het goed is moet het overgaan. hij staat voor de zekerheid op antibiotica en de paardentandarts moet erbij komen. het is een lange weg te gaan. maar ik ben nu al gek met hem. en ik hoop dat ik nog vele verwaarloosde paardjes mag helpen. als hij weer de oude is zal hij waarschijnlijk wel een nieuwe baas krijgen. zo kan ik weer op zoek gaan naar een paardje wat mijn hulp ook hard kan gebruiken. maar er zal nog wel een hele tijd overheen gaan voor hij zover is. en die tijd die hij nodig heeft gun ik hem van harte.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laurora, Vagabondo en 65 bezoekers