"minischriktraining" met Prima(en Evita :D )

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

"minischriktraining" met Prima(en Evita :D )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 19:25

of hoe je het ook wilt noemen Haha!
Vandaag weer wat uitgeprobeert met Prima Haha! . En een soort van minischriktraining gehouden, naja veel stelde het niet voor maar toch. Ik had enkele felgekleurde blaadjes opgehangen, een witte stoel in een hoek, een groen-witte parasol in een andere hoek, een plastieken voerzak aan een touwtje opgehangen, blauw en oranje gekleurde touwtjes, een staander met daarin een zweep en daaraan een jas, een paars met gekleurd deken met pipo de clown opgehangen Haha! . En dan maar hopen dat het goed ging (ik reed zelf trouwens niet op Prima, ik reed op dat ander hopeloos geval Evita Schijnheilig )
De parasol kregen ze al voor het rijden te zien, Evita er natuurlijk vandoor, Prima kon haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en ging heel het ding inspecteren. Toen heb ik ze op stal gezet en de rest klaargezet, paard klaargemaakt. En toen het meisje dat met Prima reed kwam (mijn instructrice is op vakantie, maar haar dochter komt wel eens op een woensdag samen met mij rijden, heb ik wat gezelschap Tong uitsteken ) gewoon opgestapt.
en het ging super. Ze had verschillende dingen nog nooit zien staan, maar ze liep er langs zonder er zelfs naar te kijken, ook de wapperende jas of de plastieken zak. Het dekentje was een paar keer per ongeluk naar beneden gedonderd net toen zij erlangs kwam, en zelfs daarvan schrok ze niet. Evita daarentegen.... Schijnheilig
dat ging ook goed. Overal langs, niet opkijken (wat verdacht is want meestal is het een echte broekschijter Clown ) Totdat ik aan het stappen en eens ging kijken als ze nu echt zo een koele kikker was. Ik ga naar de plastieken zak toe, ik rijk er met mijn hand naartoe, met dat de zak kraakt ja hoor, wegwezeu! Daarna had ze mij door en wou ze in geen geval nog dichter dan een halve meter bij die zak Haha! . Maar ik had een zweep bij waarmee ik de plastieken zak toch nog kon raken, ja haar we gingen erweer vandoor Haha! Heb het maar opgeven, ik heb dat trukje met de zak bij Evita al een keer of 4 geprobeert, en dan is ze braaf, maar laat ik haar diezelfde zak een week later weer zien is het hek weer van dam >;)
Prima daarentegen heeft er écht geen schrik van. Na het rijden heb ik bij haar gestaan met een parasol in mijn handen, open en dicht klappen, mee ronddraaien, omhooghouden... mevrouw gaf ging ging, ging zelfs zonder boe of ban onder de parasol instaan en ik kon haar er ook gewoon mee aanraken. De plastieken zak ook juist hetzelfde. Zonder gemopper dadelijk van de eerste keer met veel gekraak op haar rug, mevrouw reageerde er niet op, ze kwam nam zelfs de zak uit mijn handen en ging er zelf mee schudden. Evita was natuurlijk lang en breed verdwenen met het gekraak Haha!

een héél verslag, maar ben er best trots op dat ze alles zo goed opneemt, ze heeft eigenlijk nog nooit ergens bang van gehad, ze is eerder heel niewsgierig en alle nooit geziene dingen die opvallen wil ze in plaats van weglopen juist vastnemen en inspecteren Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 14:41

oeps naja, ik zal in het vervolg op de alineas letten Schijnheilig
Het valt mij eigenlijk op dat ik nog niks heb gevonden waar Prima bang van is. Niet tijdens een buitenrit, niet van plastiek, niet van een parasol...
Evita daarentegen... Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 15:52


I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers