tinkerbell was zo lief vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-01 22:52

ik had ergens heel erg verdriet om,en kwam haar stal in,ben bij haar gaan zitten en tranen met tuiten gehuild,en tink zat me zo lief te besnuffelen en ik mocht haar een kus op dr snuit geven en ze deed haar hoofdje heel dicht bij de mijne de hele tijd.liefurd is ze toch........en toen heeft ze mijn tranen van mijn wangen gelikt(was natuurlijk lekker zout)maar toen kon ik er wel weer even tegenaan.mijn schat,zo nooit meer zonder je kunnen Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 22:57

ja, paarden kunnen zulke etterballen zijn maar al het er op aan komt zijn zo toch wel heel lief. Ik bedoel overigens niet dat Tinkerbell een etterbal is maar ik had het over paarden over het algemeen. Ze voelen het dondersgoed als jij niet lekker in je vel zit (een hoop huisdiern ook trouwens). Ik hoop dat je je nu wel weer vrolijk voelt.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-01 22:59

nou ja vrolijk is anders maar als ik aan mijn schatje denk dan moet ik toch weer glimlachen.

paarden zijn ook nog eens gezond voor onze gemoedstoestand Pling

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 22:59

Fijn is dat he? Ik ga als ik verdrietig ben ook vaak even naar de stal. 4 beessies die me gerust kunnen stellen en naar me luisteren. Een slik en een knuffel en van de geit een kopstoot, die snapt het niet helemaal. *LOL*
Maarreh... Lovers Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 23:02

Is ook nog eens wetenschappelijk bewezen.Mensen met dieren schijnen een rustiger hartslag te hebben. Als je hartslag hoog is, wordt hij lager als je een diertje aait. Jammer dat je je nog niet echt vrolijk voelt maar denk maar veel aan Tinkertje en dan voel je vast wel beter. Party!! en lekker bokken natuurlijk!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-01 23:05

ja dat klopt katrien,ik denk veel aan haar en nu ook aan het lieve veulentje soraya,das ook zo'n lekker ding.

en bokken natturlijk doet altijd goed!

en jantina:heerlijk hoor dat je ze bij huis hebt,dat zou ik nou ook nog wel graag willen.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 23:33

Waar had je dan zo'n verdriet om ? Mag ook PB, ik ben toch nog ff op aangezien mijn Maurice nu weer voor cursus naar leerdam is vertrokken en het hier wel heel erg leeg is zonder hem. Ook als hij wel thuis is mag iedereeen mij pb-en maar dan loop je meer kans dat ik op dit tijdstip op bed lig.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-01 23:44

katrien ik heb je een pb gestuurd

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 08:01

Doe ik ook altijd als ik verdrietig ben ga ik ook heerlijk naar de paardjes......vooral vroeger deed ik dat veel toen ik nog thuis woonde en als ik dan weer eens problemen had dan ging ik gewoon s'avonds laat nog (al was het al donker) naar mijn pony toe, en dan kon ik er weer ff tegen Pling
Ik hoop dat je je snel weer beter voelt Sanderijn Pling
Tink helpt je daar wel bij Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 12:48

aaah lieve Sanderijn hoop dat je je al wat beter voelt fijn dat lieve tinkie je zo goed kon troosten!