ieder z'n hobby... :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

ieder z'n hobby... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:19

Gisteren reed ik samen met een andere Bokster door ons prachtige bos. Voor het eerst deze week scheen er weer een lekker zomerzonnetje, dus een prima gelegenheid om de buitenlucht in te gaan. Cool

Halverwege de middag reden we over een pad waar ik wel vaker rijd, ongeveer een kilometer van onze stal. Ineens zagen we links uit het bos - niet vanaf een pad, maar gewoon tussen de bomen - vier mensen komen lopen: twee mannen en twee vrouwen, bijna geheel in het zwart, de mannen met fiets, de vrouwen met tassen. Op zich niets aparts. Ze keken echter heel betrapt en toen ontdekten we de reden waarom ze zich waarschijnlijk zo betrapt voelden: een van de vrouwen had enkele paardrijzweepjes in haar hand (springzweepjes met een flinke klapper) en de achterste man had een halsband om van zwart leer met allemaal ringetjes erop... Schijnheilig

Met een stalen gezicht reden we door en toen we net ver genoeg uit zicht waren keken we elkaar aan... Gezien onze reacties dachten we precies hetzelfde en op dat moment riep ook de vriend van mijn rijmaatje achter ons vanaf zijn mountainbike: 'Ik denk niet dat ik wil weten wat daar is gebeurd!!' *LOL*

Laten we het er maar op houden dat er blijkbaar op vele manieren van het zomerzonnetje wordt genoten in ons prachtige bos. Ieder z'n hobby... Clown


[Edit] suffe typo's verbeterd Haha!
Laatst bijgewerkt door Karin op 27-06-04 18:28, in het totaal 2 keer bewerkt

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:36

Fonnie schreef:
Ik zou dan heel erg in de lach schieten denk ik. Haha!


Wij kwamen de eerste minuut ook niet meer bij, maar vooral vanwege de gezichten van die mensen! *LOL*

Ik zal die plek in het bos eens van dichtbij gaan bekijken, wie weet wat voor geheimzinnige dingen ik daar ontdek. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:59

Carlaa, zo'n parkeerplaats hebben wij hier ook aan de A1. Of liever gezegd 'hadden', want sinds een tijdje is die afgesloten (1x raden waarom). Nu hebben de activiteiten zich verplaatst naar een plek bovenaan het viaduct, aan de provinciale weg (helemaal fijn...). Anyway, toen ik jonger was reed ik met mijn pony vrij vaak in het bos langs die parkeerplaats. Mijn moeder was sowieso wel een beetje bezorgd als ik het bos in ging en ik moest van haar altijd maar een zweepje bij me hebben om eventuele belagers een mep mee te kunnen verkopen. Maar bij dat 'flikkerbosje' (zoals de plaatselijke bevolking het noemde) had ik volgens haar niets te vrezen: 'jou doen ze toch niks'. Haha!

Toch best typisch dat ik hier al eeuwenlang door de bossen hobbel met mijn knol en pas sinds een jaar of twee dit soort dingen tegenkom - zie ook [VvdD] potloodventer gespot in Twents bos . Bij dat 'flikkerbosje' heb ik al helemaal nooit iemand in actie gezien, maar dat scheen allemaal in het donker te gebeuren. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 18:51

Ik ben net weer langs die plek gereden. Het blijkt dat er toch wel een pad het bos in loopt, maar voor de 'ingang' van dat pad lagen wat boomstammen met uitsteeksels waar ik niet veilig met het paard overheen kon. Eromheen ging ook niet, dus ik heb het maar gelaten voor wat het was. Jammer, ik weet dus nog steeds niet wat voor 'gezellig plekje' daar midden in dat bos ligt. Haha!

Binnenkort misschien even te voet ernaartoe, maar niet in m'n eentje. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 20:56

Ik rijd nooit met zweep door het bos en draag ook geen halsbanden, dus wees gerust! Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-04 13:11

Pjaf: ssssssstt... Nagelbijten / Gniffelen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, anne7, Astrid_Brann, MirjamRobin, onpaard, Sanet en 34 bezoekers