ieder z'n hobby... :D

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:46

Whahaha! Dat heb ik natuurlijk weer net gemist *LOL* Had ik toch nog een rondje langer mee moeten stuiteren, ik had hun gezichten wel willen zien Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:54

Karin schreef:
Binnenkort misschien even te voet ernaartoe, maar niet in m'n eentje. Haha!

Ehhh.... Ka.... je krijgt toch geen rare idee├źn nu? Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:56

Karin schreef:
Ik rijd nooit met zweep door het bos en draag ook geen halsbanden, dus wees gerust! Haha!

Pfieuw Haha! Anders had ik niet meer met je durven bos-stuiteren *LOL*

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten