Nou lekker is dat! :( *ben echt kwaad!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 11:06

sooooooooooooo, dat is echt erg ja! ik zou ook kwaad worden, kan keer gebeuren, maar degene die de deur niet goed heeft dichtgedaan mag het tuintje wel even oplappen vind ik Knipoog
op dat moment is die persoon verantwoordelijk, ja toch?

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog


Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 11:48

natuurlijk is het niet 'even' opgelapt, maar hulp scheelt al een hele boel en de intensie om te willen helpen is ook al troostend, denk ik. maar eerst moet je er nog achter komen wie de stal niet goed heeft dichtgedaan, of niet?
en die persoon: wat voor iemand is dat dan? een verzorgster ofzo? dan zou je kunnen stellen dat die persoon de verantwoordelijkheid niet of minder krijgt. weet niet wat voor iemand het is, hoe oud, iemand met verantwoordelijkheidsgevoel, want dat moet ook meegerekent worden denk ik.
in ieder geval sterkte en ook al is je tuin naar de ****, het KAN gefixt worden en ik hoop dat die persoon ervan heeft geleerd!!!

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog


Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 12:43

maar bewijs heb je niet, want het paard stond gewoon in zijn stal met het klepje dicht, toch? ja, de tuin is kapot, maar het enige waar je je aan vast kan houden is aan de hoeven, of die hetzlefde zijn, niet of ze overeenkomen maar hetzelfde zijn! en anders vragen aan die vrouw en die ander en kijken of ze inderdaad het vergeten zijn...
misschien kan het gebeuren en was het een foutje en zal het de volgende keer niet meer gebeuren maar als dat wel zo is, dan mag ze zowiezo meehelpen vind ik...maar goed, dat is mijn ding. en aan de andere kant kan zij het niet helpen dat jullie je tuintje zo mooi maken terwijl er paarden staan Knipoog
maar bewijs heb je niet! en dan was het wel heeeel toevalig dat er een vreemde net langsliep, het in het donker zag en zomaar een paard (durft) binnen te zetten. dus lijkt eerder te wijzen op iemand die zijn paardje bij jullie heeft uitgelaten en later merkte dat ie er niet meer was, toen is gaan zoeken en hem bij jullie vond en weer heeft meegenomen! ofzo....

Lang leve je vrijheid van meningsuiting Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Telpeva, Vlindy en 133 bezoekers