ineens niet meer kreupel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

ineens niet meer kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 15:52

Was ik heel voorzichtig lange rechte stukken aan het stappen langs de weg, daar loopt Jessie goed. Zie ik de buren in het land rijden, "kom er gezellig even bij". Oke dan, heel voorzichtig want ze kreupelt in de wei. Ben ik een tijdje aan het stappen, zegt het buurmeisje "He ze loopt niet meer kreupel".
Dat is wazig! Het ging steeds beter, tot ze uiteindelijk niet meer kreupelde, ik snap er niks van. Toen ze doorhad dat ze normaal kon lopen wilde ze alleen maar nog keihard, nou dat nog maar even niet gedaan dus. Zou het dan toch deels tussen Jessies oren hebben gezeten? Zo van; "Oei, wei, dat doet altijd pijn dus nú ook, laat ik maar vast gaan hompelen." Wazig paard. Net als vaststaan aan een touw, ze staat een hele tijd rustig en dan plotseling gaat ze hangen, heel vaag. Volgens mij doet ze dat vooral als ze geen zin meer heeft in vaststaan Haha! .
Verder is ze heel lief en gezellig, hahaha. Mijn flatgebouw!



Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 15:54

Ja inderdaad.
Het gekke is trouwens dat ze nog steeds niet als eigen paard voelt Verward . Ik heb nog nooit een eigen paard gehad, wel altijd verzorgpaarden. Het voelt net alsof ze weer een nieuw verzorgpaard is ofzo. Knipoog

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 19:19

Dank dank, ze is ook zooo lief. (Behalve als ze gaat hangen en het halster molt Stoom uit je oren ). Ze is altijd vrolijk en nooit knorrig tegen je, ze is een dankbaar diertje om op te knappen Ach gut .
Haar wintervacht begint ook éindelijk uit te vallen .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Kimmej, Ubermetrics en 35 bezoekers