En wie scheuren daar met zijn 4en door het bos.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

En wie scheuren daar met zijn 4en door het bos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 20:21

Juist, Dennis, Tammy, Chevy(de hond van Tamara(Max)) en ik. Even de beentjes strekken. Ik op Dennis en Tammy en Chevy los. Over een heel dun bospaadje crossen. Geweldig. En als je mensen tegen kom snel Chevy en Tammy terug roepen en weer terug naar Tamara. Ik weet niet wat sommige mensen er van denken. Kan niet veel goeds zijn denk ik.
Heerlijk zo crossen in het bos. Nergens last van hebben en Tammy en Chev lekker los. Gewoon genieten is dat.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 20:34

Heerlijk....... Party!! Party!! Party!!
Dat is echt zo'n moment dat je alle zorgen opzij kunt zetten en de wind langs je heen en hopla... galop!
Ik hoop het ook snel een keer te doen, heb al gebeld om een afspraak met de zadelservice te maken... kan ik eindelijk gaan rijden!

Heel veel plezier gewenst met het crossen, en als de mensen kijken:
die genieten meestal wel met je mee hoor!
Of ze zijn stinkend jaloers! *LOL*

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 21:01

ik vond crossen heerlijk met mijn vorige pony. zij was een haflinger, en een heerlijk buitenpaardje.. en bepaalt niet sloom }> als je wist hoe je haar het best kom rijden in het bos, ging het perfect.
het enige probleem was de rem.. crossen ging goed, alleen wilde ik altijd eerder stoppen dan zij Haha!

met graziano kan ik niet meer echt van heel hard gaan genieten. ik ben bij die mafkees veel te bang dat hij over zijn eigen beentjes struikelt. Knipoog

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 22:07

Het is gewoon zo leuk. En op Dennis blijft netjes een rem zitten. Die ben ik nog nooit verloren.
En dan hoor je achter je Tammy nog aan denderen. Als je dan stop slipt zij en keert zich onwijs snel om.
Dus Tamara: Gewoon met Chevy naar het bos willen als ik er ook ben Haha! .