Wat een dag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Wat een dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 15:39

halloo,
heb een onwijs raar dagje achter de rug.pfff.

Kom ik aan op stal liggen al mijn spullen ondersteboven(had gister opgeruimd) Verward Heb eerst ffies opgeruimd en daarna even naar mijn paard wezen kijken in het land. Zat zijn rechter voor been helemaal onder het bloed. Ik me kapot geschrokken en hem gelijk meegenomen naar stal toe. Zijn gehele been op staal schoongemaakt en bleken en gelukkig alleen oppervlakte wondjes te zitten en een klein sneetje dat niet heel erg diep was. Ik was allang er blij daarom.

aangezien de omheining van het land stuk was was ik even naar de boer gelopen om dat te melden en even te zeggend at mijn paardje eventjes op stal had gestaan. krijg ik toch een scheld partij van hier tot tokyo over me heen schrok me rot. ik helemaal overstuur want hij had gezegd dat i maar een andere stal moest zoeken en blabla.

ik ben me paardje gaan longeren om te kijken of hij kreupel was en jah hoor hij was kreupel(voor het eerst, maar hij had hele dikke knie).
dus ben ik anderhalf uur met hem gaan stappen, vomnd ie echt geweldig hij heeft er echt van genoten dus was mijn dag weer beetje goed.

kom ik terug op stal komt de boer naar me toe;
"Lukt het nog meissie"(hij geeft wel om me). Sorrie dat ik net zo onwijs bot tegen je deed maar er moest een koe geopereerd worden en dat ging niet helemaal goed.(hij moest veel tegelijk doen kwam het op neer).
Ik had ook verteld dat iedereen aan mijn spullen zit en hij zei leg je spullen precies zoals ze gister lagen en als ik ze dan betrap pak ik ze ff goed aan OK dan! Pling .
Hij had geloof ik 100 keer zijn excusses aangeboden dus dat vond ik wel weer lief.

sorrie voor het onwijs lange verhaal hoor maar vond het zo erg.



Natasjavegas
Berichten: 598
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 18:03

jhah was wel blij want was best wel overstuur hij was echt heel erg tekeer gegaan

http://vegaslover.hyves.nl/?ref=sr
Houden van betekend soms loslaten waar je het meeste van houd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Equipro, Lukasje, Luna_Rose, mirriejj, Muga, Noor17, pillow, Poldermenner, Salinah, schumiegirl, SuusvL, Taucha, Vagabondo, vierhoef en 142 bezoekers