poes uit raam gevallen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

poes uit raam gevallen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 11:22

Nou wat ik weer mee maak..

Zit ik binnen in de huiskamer zie ik iets groots wits naar beneden komen (aaaaaaaah een ufo Tong uitsteken)..

Ik spring op, kijk naar buiten en zie poes weg strompellen Ziek ! Die sukkel heeft in het raam gezeten met die windstorm en ja dat gaat natuurlijk fout die is dus kei hard uit het raam gekletterd (5m hoog) !

Gelukkig kwam hij vanochtend weer thuis maar ik had wel even met de schrik gezeten!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:57

wow das schrikken !
dat ze die ramen niet dichtdoen emt dit weerk.voor het zelfde geld klapt je raam hardstikke stuk !

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 11:59

Daar hoeft het bij ons thuis niet voor te stormen. Onze kat is wel zo dom en onhandig. Hij is al twee keer uit het raam gevallen van de 2e verdieping...
Niks aan over gehouden gelukkig Lachen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:00

Gelukkig kunnen katten heel wat hebben, maar toch schrik je je rot.
Haha was te verwachten ja met die storm

GeaH

Berichten: 235
Geregistreerd: 05-02-04
Woonplaats: onderin Friesland :D (vlakbij Wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:00

jeetje dat is zeker schrikken!
katten kunnen soms ook heel dom zijn Knipoog
maar gelukkig dat hij weer terugkwam, want als ze wel ziek zijn/iets gebroken hebben oid willen ze vaak ook wel weg blíjven, maar gelukkig jouwe neit!!!
vertroetel 'm maar even goed!

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 12:06

heb ik vanochtend ook flink gedaan ik was ZOOOOOOOO ongerust! Ik houd de ramen voortaan dicht!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 12:55

Emeraldo schreef:
Daar hoeft het bij ons thuis niet voor te stormen. Onze kat is wel zo dom en onhandig. Hij is al twee keer uit het raam gevallen van de 2e verdieping...
Niks aan over gehouden gelukkig Lachen


eens kijken.. 9 levens...
2x gevallen...

hij mag nog totaal 7x uit het raam flikkeren!! Tong uitsteken Tong uitsteken

WHOOPY

Berichten: 919
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Lilayi, Zambia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:03

Zo dat is wel even schrikken. Wel even goed zijn bekje controleren. Katten scheuren vaak hun verhemelte als ze "op hun pootjes terecht komen" en dan moet je toch even langs een dierenarts.

Lente
Berichten: 27769
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:06

Wij hebben een poes gehad die uit het raam is gevallen... Het was zomer en het raam stond op een piepklein kiertje. We wonen op drie hoog...

Ze had dus 's ochtends het raam open geduwd, was een stukje naar beneden gevallen en liep op het richeltje...
Ik kwam er achter en probeerde haar te pakken, maar ze viel en landde gelukkig bovenop het raam van de onderburen en klom terug op het richeltje...

Uiteindelijk liep ze naar het balkon, en toen we daar de deur open deden, ging ze uit angst weer het richeltje op...

Toen ze om wilde draaien is ze gevallen... Alles was goed gegaan als het onderste huis niet een richeltje had gehad dat net iets verder uitstak...

Daar is ze tegen afgeketst. We zijn als gekken naar beneden gerend en daarna de dierenambulance gebeld... Zij bekeken haar en er leek niks aan de hand. Uiteindelijk is ze dus WEL overleden aan haar verwondingen. Een gebroken rib had haar long geperforeerd en ze was niet meer te helpen.. Huilen

_Spooky_

Berichten: 1752
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:52

Ahhh.......zielig!
Mijn vriendin had een hondje dat achter een vlieg aan ging, op de tweede verdieping, tot ie naar beneden keek en zich realiseerde dat ie niet ko9n vliegen!
Dr was nix aan de hand!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 14:09

mijn zus der kat is ook al een paar keer naar beneden gevallen van 2, 3 hoog ...van zijn 9 levens heeft hij er nog maar 1 over denk ik Tong uitsteken

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 14:19

Zozo, gelukkig komen ze altijd op hun pootjes terecht (nou ja bijna altijd).

Ik heb het ook eens gehad, dan ging mijn kat boven in het raam bij mijn kamer zitten schreeuwen dat hij naar binnen wilde. Dus deed ik met mijn slaperige hoofd (5 uur smorgens) het raam open, valt ie naar beneden Verward
Ik als een speer naar buiten gerend in mn pyama. Hij had alleen een pijnlijk pootje en meer niet. alleen hij was erg boos op me toen Scheve mond

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 17:33

ja gelukkig heeft "poes" nix eraan over gehouden! ja nogmaar 8levens he Tong uitsteken!

Rimca
Berichten: 22
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:46

Het is trouwens een fabeltje hoor, dat een kat altijd op vier pootjes terecht komt hoe hoog de val ook is. Er vallen heel regelmatig katten dood uit ramen en van balkons en dat hoeft niet eens hoog te zijn. Je hebt er inderdaad evewicht kunstenaars tussen en supersukkels die enorm snel afgeleid zijn door een vogeltje en gerust een stap naar voren doen en ja.......
Kimmielove, gelukkig maar dat het voor de jouwe zo goed is afgelopen, zal wel een hoogst eigenaardig gezich zijn geweest!