nieuwe crack....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

nieuwe crack....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 18:01

Gisteren heb ik een nieuw paard gekocht Party!! Een 3-jarige voshengst van Welcome x Weltmeyer x Ulster. Deze moederlijn heeft al meerdere goede paarden voortgebracht, o.a. Just Mickey van Leida Strijk en de NRPS hengst Jetstream W.

Ik was er vorige week al eens gaan kijken voor een 2-jarige, maar die 3-jarige was toch wel heel apart! Haha! Dus gisteren ben ik teruggegaan met mijn moeder. Nu vallen paarden soms heel erg tegen als je ze een 2e keer ziet, en daar was ik een beetje bang voor omdat ik vorige week zo lyrisch over deze was. Maar ik vond hem eigenlijk alleen nog maar beter dan vorige week Lachen

Hij wordt nu eerst zadelmak gemaakt en een beetje aangereden, als alles goed verloopt krijg ik hem vanaf april op stal. Ik ben echt helemaal in luv Lovers

Na alle paarden-ellende van het afgelopen jaar krijg ik er op deze manier toch wel weer errug veel zin in Party!! Vanaf nu kan het alleen maar beter worden, toch?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BarbaraNova, Benzz, Blacky94, kwii, kyraalica, Poekkie, Vagabondo en 97 bezoekers