wat moet ik nou

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 12:43

ik had hier een keer neer gezet over een meisje die een paard had gekregen en alees er op en er aan terwijl ze er niet veel verstand van had
dat had ze dus gelezen en heb ik hele erge ruzie met haar. maar nu doet ze dus niks meer met haar paard. ze komt soms een half uurtje (nog niet eens) en hij staat dus met heeeeele dikke stal benen op stal het is allemaal vocht dat komt dus naar buiten en nu heeft ie hele erge mok hij loopt niet echt makkelijk meer
ik vind dit dus echt heel erg de stal eigenaar(eduard) vind het ook vreselijk hij zegt ook wel wat van maar ze luistert gewoon niet.
ik weet dus niet wat ik nou moet doen ik vind het zo zielig maar ik heb ruzie met haar en zij zegt niks meer tegen mij en ik niks tegen haar.

gr. thirza

Prescilla als je dit leest denk dan eerst aan je paard dan gelijk weer zo kwaad te worden


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 13:00

ik wil het ook wel bij leggen maar krijg de kans niet ik zie haar nooit en als ik haar zie ben ik met mijn ouders en van hun mag ik me er nooit mee bemoeien
ik ben 15 bijna 16

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 13:14

ik ga vanmiddag een briefje neer leggen

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 13:18

zal ik doen Pling


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 19:19

ik weet het niet
Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, LuckyReining, Nienken, SannevZ, Schrompeltje, Sterrenpony en 107 bezoekers