ontslag gehad en nu weer gewoon bij de ouwe baas

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

ontslag gehad en nu weer gewoon bij de ouwe baas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 08:50

... werken....

Ja en dat kan natuurlijk niet goed gaan he!! Er hangt hier een sfeer niet normaal.
Korte uitleg: ik was 9 juni ontslagen, ben toen ww uitkering aan gaan vragen maar toen bleek dat ik niet ontslagen had mogen worden. Dus kon ze niks anders(na dat mijn advocaat een brief had gestuurd) dan mijn terug nemen. En moest ik vanochtend weer beginnen. En geloof me dat is geen pretje..

Dit moest ik even kwijt.. en nu ga ik gauw veder voor hier helemaal oorlog uit breekt..

groetjes rilana P.S mocht er iemand een leuk baantje weten met dieren(heb vbo dierenverzorging gedaan) alles is welkom!!!!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 08:53

jeetje dat is klote!!
Veel succes nu je daar nog even zit ( of moet ik je veel sterkte wensen ? ) Er is niets vervelender als dat de sfeer op je werk niet leuk is . ( is bij mij ook zo )

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:00

Waarom hebben ze je ontslagen als ze daar geen reden toe hadden? Verward

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:24

Toch is het tegenwoordig niets nieuws..

Vorig jaar probeerde de baas van een kennis hem te ontslaan, hij heeft toen 6 wkn thuisgezeten en toen moest zijn baas hem weer terugnemen omdat hij geen toestemming kreeg om ons kennis te ontslaan. De reden... ons kennis had langere dienstjaren (12 jr) bij het bedrijf dan een ander werknemer die daar mocht blijven voor hetzelfde functie. Ons kennis heeft de baas vriendelijk bedankt voor de 6 wkn "vakantie" op kosten van de baas *LOL* en werkt nu daar nog steeds bij het bedrijf.

Zo zijn er helaas meerdere voorbeelden...
Vanwege de huidig economie, gedragen de bedrijfsleven zich beste wel vreemd tegenover de werknemers