ze heeft nog nooit zo heerlijk gelopen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

ze heeft nog nooit zo heerlijk gelopen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 15:42

Gister heb ik weer met renske les gehad, en ze ging natuurlijk weer als een koe de trailer op Frusty Maar goed Lachen
Bij de les aangekomen en alles te hebben gedaan was ik lekker bezig met loswerken, ze pakte meteen het bit aan, en haar hoofd ging lekker naar de grond toe Knipoog
Toen begon de les, moest ik aan draven en ik merkte dat ze achter niet helemaal 100% was Verdrietig En precies op het zelfde moment zij mijn instructrice het zelfde. Dus ik echt zo iets van oliebol.
We hebben toen eerst rustig aangewerkt in de draf, alleen maar wat laten lopen, want het leek behoorlijk op stijfheid. Na wat schijnovergangen en overgangen liep ze weer als een trein Lovers

De voltes netjes in stelling, fijn om kunnen stellen bij een handverandering, dus ik werd trotser en trotser op mijn ezel *LOL*
Toen kwam de gallop, ik had zo iets van, zo ezel thuis deed je het ook dus hier nu ook Lachen.
En ja hoor, heel net sprong ze aan, en de gallop was ruim, voorwaarts, en hoog, heerlijk, ik voelde hoe ze van voren omhoog kwam en achter zakte. GEWELDIG *LOL*
De ogen van de instructrice vielen echt uit Lachen
Daarna de andere hand ( haar makkelijke) en daar had ze wat meer moeite, maar even goed ook netjes.
WE hebben daarna een B proefje gereden, en dat ging heel netjes, de puntjes op de i en de kantjes moeten er nog wat af.
maar ze had een geweldige middendraf, begon na de K bv met de md, en kon haar heerlijk bij m weer op mijn zit terug rijden.

Dus ik laat haar snel chippen, en wedstrijden here we come *LOL* *LOL*

groetjes Lara

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 16:12

Lekker is dat he. Bij mij gaat het nou ook zo lekker. Dus, je hebt concurrentie Haha! Knipoog

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 18:28

Hee Lara, fantastisch!
Echt heerlijk om die galop zo te voelen... zucht... zie het helemaal voor me Kwijl .
Als je eenmaal je eerste wedstrijd hebt willen we wel foto's!
En tuurlijk meteen eerste prijs haha.
Lara en Zwelgje, go for it! Party!!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 22:11

*zucht* Hoe je het vertelt alleen al, ik wordt er helemaal verliefd van. Fijn en lekker dat het zo goed gaat!! Hopen dat e snel wedstrijden kunt rijden en dat het daar ook goed gaat, maar das afwachten natuurlijk!! Pling

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 22:52

Klinkt super! Echt geweldig!! Party!! Party!! Party!! Hopen dat ze zo fijn blijft lopen.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 02:44

dat hoop ik ook Lachen
En dorine zeker foto;s maar die komen er toch ook zonder de wedstrijden wel op *LOL*