Baaldag tot en met

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Baaldag tot en met

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 15:16

naja. even het hele verhaal:

je begint je dag met een ijskoud (en dan bedoel ik dus ook ijskoud) modderbad gemaakt uit extra koud water en van dat mest spul voor tussen je bloemen. lekker he?

dan ga je nog wat saaie dingen doen. kom je tot de mechanise stier (waar ik wel een lekstok heb verdiend )

daarna vlieg je naar een soort van springkasteel, waar je estafette moet doen. in de snelheid struikel je, rol je van de heuvel en klink je daarbij je voet om die toch al zon zwakke enkelbanden heeft

daarna moet je het hele spul ook nog opruimen ook. je rolt een deel (moets in 2 dele opgerolt worden) dat ding van ruim 50 kg als je het mij vraagt over het gras! met nog 2 meisjes. en langs je een jongen die commandos uit deeld.
vervolgens krijg je commentaar van de leerkracht omdat je op een zin antwoord nl

'alle dat is nou de eerste keer dat ik jou zie *werken*'(zegt ie heel erg arrogant)
antwoord:
'heb jou nog nooit een poot zien uitsteken. dus toon even hoe het moet?'

daar krijg je dan een opmerking op dat je verdraagzaam moet zijn

je rolt dat ding tot de speelplaats. laat het liggen voor wat het is. (mocht van mijnheer muurmans) je zet je op de bank. komen er twee van die opgetute wichtjes aan die een paar probleempjes hebben met het 'rolding' je doet niets omdat je gewoon veeeeel te moe bent
wat krijg je als antwoord?

ZOU JE NIET WAT DOEN?

toen was ik dus echt om te ontploffen

en een half uur erna hoor je dat je gebuisd bent op economie en wiskunde.

zucht wat een baaldag

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 15:28

hmm. morgen krijg ik mijn examens terug....
zal ook niet super zijn.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _l_amanda_l_, Amazonbot, hoogendroog, Lanoca, Maanon_, MairiMacBran, SunnyHorse, SylS, Vagabondo, xHaithi en 35 bezoekers