hebben jullie dat ook weleens?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 10:06

verschrikkelijk is dat he?! ik had dat met Woody altijd heel erg: komt volgens mij juist doordat je zoveel van ze houdt, want met Tender heb ik dat bv minder erg! SOms met Wood dan ging het al mis tijdens het rijden: hij drul, ik boos hij drukker, ik bozer etcetce, je snapt het wel! dan na het rijden, voelde me al wat schuldig, wil hem een appeltje toestoppen, maar hij was dan zo gekwetst dat hij het appeltje niet wilde.........en dan ik weer gekwetst etcetc, totdat ik wel eens helemaal over de rooie die appel naar 'm toe heb gesmeten en gezegd heb dat het een arrogante klootzak was. (hoezo gefrustreerd, grinnik!) Als ik dan klaar was met hem te verzorgen en ik ging naar huis, dan zat ik te janken op de fiets! Thuis gekomen belde ik een vriendin op, helemaal over de rooie! Later op de avond ging ik dan nog even weer heen om m'n excuses aan te bieden en hem te knuffelen! Want stel je voor dat hij misschien die nacht...... en dan hadden we het niet eens meer goed gemaakt!

Nu ik hem niet meer rijd, gebeurt het gelukkig niet meer: hij is nu mijn maatje door dik en dun! Soms doet 'ie wel eens idioot (ook al issie 21, maakt hem niet uit joor!), maar dan lach ik naar hem en zeg dat het een oude idioot is! en dan kijkt ;ie me aan........................... en dan smelt ik!

mijn maatje, mijn alles!
ik hoop dat hij weet wat ik voor hem voel en dat hij op me zal wachten aan de andere kant van de rainbow-bridge................................


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, schumiegirl, Vagabondo en 40 bezoekers