Inkopen!!!!!!!

Moderators: Berdien, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 22:37

Hahahahaha...zo'n halster hebben wij voor Phoebe, felblauw met knalroze letters: I Love My Pony!
Gelukkig ook een stoere versie hoor: de Eskadron millenium in het donkergroen...het is niet allemaal zo zoet. Party!! Party!!
Dat boek van Anky heb ik ook, best leuk.
Die sokken...grijnz..dat wordt een verslaving, pas op!!!! Op Almelo hadden mijn stalgenoten opeens een ongekende passie voor geruite Pikeur sokken Misselijk Misselijk (grapje....) hahahahaha *LOL* Party!! *LOL* Party!! Liep opeens iedereen met van die geruite sokken tot de knieen, net een stelletje jagers..grijnz!!!

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 22:40

Hey Sanderijn!! Ja gaaf zijn ze he? Ik heb 'm voor Maril in het donkerblauw en voor Phoebe en Imatador in het groen...en met bijpassende hengstenkettingen, staat hetzelfde borduurseltje op. Alleen dat halster van Maril heb ik al vaak gewassen en dan gaat het er een beetje afslijten Scheve mond\ . Ik vind zowiezo de spullen van Eskadron super...heb er ook al mijn zadeldekjes van! Alleen niet voor Phoebe: die heeft Looney Tunes Pling Pling Pling

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie