Hinke als echte arabier..Bokkend en stuiterend :))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Hinke als echte arabier..Bokkend en stuiterend :))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 22:28

Haha! Haha! Haha! Tja..Dan denk je dus even snel een merrie uit de wei te pakken Knipoog Scheve mond

Kim was bezig met Orbaldo voor de les van Vanavond en ik zou Awa en Waldfee even halen zodat ze nog even konden eten voordat wij weggingen.. Maar Hinke die dacht daar even anders over Schijnheilig Lips are sealed

Ik had net Awa aangeklikt en wilde het hek open doen ,had het hek open..Krijg een duw tegen mn schouder aan..3x raden wat die O ZO BRAVE GRONINGER doet Boos! Boos! Boos! Boos! Schijnheilig Die speert hem het MAISVELD op Haha! Zij zijn groot en ik is klein! Dussssss..... Clown Nou Awa maar weer terug en achter Hinke aan.. Die ondertussen als een echte arabier tussen de NET INGEZAAIDE maisplantjes liep te eten en te swingen met heel veel swung Clown Nou dat hebben wij geweten met die PLATpootjes van dr.. 1/4 van het land omgeploegd Clown Blauw oog Mmmmzzz.. Nadat we er 15 min achter aan zijn hobbelen belande ze bij de buren in de MOESTUIN terecht..Tussen al die heerlijke aardbeitjes in,die we dus iedere dga lief kregen vd buurvrouw(nu neit meer dus.. Verdrietig )

Mmzz de buurman was er ook ondertussen en heeft nadat we Hinkepinke snotneus te pakken hadden,heel lief het draad aan de kant gedaan zodat we die aap >;) terug konden zetten op stal Schijnheilig
Daar heeft ze dus ook gestaan totdat we terug waren van les Schijnheilig Tong uitsteken
(waar we iets later waren als gepland) Schijnheilig Tong uitsteken

Toen begon Kim dr instructeur over los lopende paarden,maar ja Hij klopte het niet af dus Ja hoor..Daar ging kimmie... Ach gut
Nou Orbaldo had leuke merries gezien ,maar die hadden we sneller als Hinke Clown

Verder ging kim dr les heel goed en heb ik nog wat Cheese! gemaakt!! ..

Ik geloof dat wij snel gaan douchen en naar bed gaan..Poe wat een dag zeg.. Scheve mond *LOL*

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 22:45

Zit allemaal niet mee vandaag, met die o zo brave grunningers Schijnheilig Haha!

Ach gut

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 09:53

Nee idd niet,hopelijk is ze vandaag wat liever Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:36

Ach, het is en blijft een jong paard die haar grenzen probeerd te verleggen.
Van Orobaldo zou je inmiddels toch verwachten dat hij tot de jaren van verstand is gekomen. Of zouden de hormonen daar een stokje voor steken?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 11:46

Hahaha.. wat een verhaal Haha!
Leuk Groningers... Schijnheilig Haha!

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:18

Lachen wat een verhaal, en dan maar zeggen dat die paarden altijd braaf zijn Nagelbijten / Gniffelen

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 12:26

Dat was vast haar wraak voor het topic over 'Hinke het Rodeopaard', haha!

Toen ik in de les met Prelude in een hindernis bleef staan en riep dat ik er nog nooit was afgedonderd, bokte ze me een week later prompt in de blubber (wist niet dat ze dat kon als rechtschapen Groninger)... Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 14:42

Hahahah Uums.. Errug! Ze pakte je mooi terug dus.. Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 09:23

ze liep wel erg mooi *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:29

Hihi, de verhalen van sandra en haar platvoet vriendjes.

Prachtig. Die Hinke toch

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 14:03

Hahahahhaahahha Ja die hinke ging me best tekeer ja... Gelukkig vond de buurman het niet zo heel erg (Pffieuwww)

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 14:06

Cassidy schreef:
Ach, het is en blijft een jong paard die haar grenzen probeerd te verleggen.
Van Orobaldo zou je inmiddels toch verwachten dat hij tot de jaren van verstand is gekomen. Of zouden de hormonen daar een stokje voor steken?


De grenzen van hinke lopen tot aan de grens van de buurman zn overheerlijke moestuin Schijnheilig

Orbaldo zn hormonen zitten in zn verstand Schijnheilig Tong uitsteken Nee hoor..Ze zitten op de goeie plaats..Zal nog even duren eer hij het door heeft maar dat komt goed met Orbaldo OK dan!