voorlopig geen bokt meer want...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

voorlopig geen bokt meer want...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:50

Hihihi zoals jullie misschien wel hebben kunnen lezen ga ik morgenochtend naar Amerika toe! Over 12 uur ben ik al ingecheckt... Nagelbijten / Gniffelen echt supereng.

Ik begin nu echt goed nerveus te worden. Mijn backpack (van 70 liter) is helemaal ingepakt (propvol) en weegt ongeveer 17 kilo. Dat maakt niet zo heel erg uit, want ik gooi na afloop van het camp heel veel spullen weg (heb veel oude T-shirts mee enzo) dus als ik eenmaal ga reizen heb ik wat minder gewicht op m'n rug. En ach, morgen moet ik ermee van JFK naar het hostel in Manhattan (klinkt lekker decadent he Cool ) en dan vrijdag van daar weer naar mijn camp in Massachusets. (Voor meer info over het camp, zie: http://www.campmarshall.org )

Ik neem trouwens wel onzinnige dingen mee (denk ik) zoals mijn hoofdkussen Haha! maar ik vind het gewoon heerlijk om op mijn eigen kussentje te slapen Bloos voor 1 of 2 weken is het op zich niet erg om op een ander kussen te pitten, maar voor langer... doe dan maar lekker mijn eigen kussentje!
Verder heb ik natuurlijk drop mee en wat boeken (Nicci French en een paardrijboek in het Engels), wat tijdschriften en nog wat spullen. Komt goed dus Haha!

Mijn ex werkt trouwens op Schiphol, en die heb ik sinds het uit was niet meer gesproken, en nu belde ik hem vanmiddag om ff gedag te zeggen... Zegt ie dat ie morgen moet werken Haha! precies om de tijd dat ik wegga! dus ik ga hem ook nog ff opzoeken. Lachen man Haha! hij reageerde trouwens ook erg lief toen ik m belde (had een saggerijnige reactie verwacht maar hij was echt allerliefst) dus ik ben weer blij Hyper!


Anyway, voor dit verhaal te lang begint te worden... I wish you all a lovely summer Haha! en ik spreek jullie vast wel weer! Ik zal nog wel proberen te bokt-en vanuit het camp (ik schijn internet-acces te hebben daar).

Tot spreeks allemaal!!



PS voor de uitslag van m'n examen bel ik vanuit Reykjavik waar ik een tussenstop heb Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-06-04 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:54

jaaaaaaaa natuurlijk! ik zit ook in een paardrijcamp dus dat is ook wel bokt-achtig Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:02

Jep uiteraard Knipoog die kids zijn 6 tot 16 en ik 19, dus maar ietsies ouder dan de oudste kids. Ik begreep dat ze er zowel Engels (*pjoe*) als western rijden (wat ik nog nooit heb gedaan) en dat er zowel beginners als gevorderden komen. Ik vind het zelf vet lachen om beginners een beetje de basis bij te brengen (poetsen, zadelen, opstijgen, stappen... de rest van de les mag een gediplomeerde instructeur/trice doen) dus dat komt helemaal goed Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:02

Kimberley77 schreef:
Dat je dat durft zeg, ik ben 26 en nog te sch**terig om zover alleen te gaan, haha.


hahaha, ik moet ook wel zeggen dati k me nu erg dapper voel. Ben wel een keer eerder een maand in Canada geweest, alleen, bij vrienden... Maar dit is ECHT alleen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 07:59

Dankjulliewel Haha! ik ben echt zenuwachtig aan het worden, ik ga zo naar Schiphol!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Googlebot, Irma_Maandag, KikiCelinevs, Mark0919, sterregoud, SusanH en 40 bezoekers