Bijna mijn paard verkocht.(Denk ik niet hoor!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Bijna mijn paard verkocht.(Denk ik niet hoor!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 19:39

Ik was vanmorgen aan het rijden met mijn paard en ik merkte dat er al een tijdje een man aan het kijken was.Toen ik naar de wei terug wou rijden vroeg hij aan mij wat voor een ras het was? Ik zei het is een andalusier van 4 jaar. Die man zei ik dacht het al maar ik was niet zeker en hij vroeg nog wat meer over mijn paard en hij vertelde dat hij er ook al een tijdje een aan het zoeken was.En toen zei hij zo maar wel ik geef je er zo 5000 euro voor.Ik antwoorde van ik denk het niet hoor!!!!! Toen zei hij wel zeg dan wat je er wil voor hebben. Heb toen gezegd dat hij zeker niet te koop is! Waarop die man antwoorde moet je mijn adres hebben voor als je je bedenkt! Nee hoor ik verkoop hem niet!

Ik was wel een beetje geschrokken maar eigenlijk toch ook weer trots op mijn paardje! Hij vertelde nog dat hij vond dat hij goed liep voor een paard dat nog maar 4 maanden onder het zadel was. Bloos!


orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 11:06

PhiaBink schreef:
Ik wil geen paniek zaaien, maar kijk wel uit met dat soort gasten. Hij weet nu dat het een Anda is van 4 jaar en wat hij kan en waar hij staat. Als mij dat zou over komen is het een kruizing van de hengst van de linker en de merrie van de rechter buurman. Hij is al bijna 20.

Natuurlijk is het leuk als iemand dat tegen je zegt, maar ........ er lopen meer gekken los, dan dat er vast zitten!



Hij weet gelukkig niet waar hij staat!! Ik moet nog een 10 minuten te voet gaan door het bos en ik heb wel gelet dat hij me niet volgde dus weet hij niet waar hij staat.

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 18:49

Wel rona er is geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om Esperanto te verkopen!!!


orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 19:28

Ik heb wel wat site adressen gegeven dus hij kan altijd is een keertje kijken en heb ook het adres gegeven van Kimmie261 hierboven. Dat is trouwens de persoon waar ik Esperanto van heb gekocht!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cam, Carowl, esje01, Glenda, midori, Paardennamen, Vagabondo, XXleonieXX en 125 bezoekers