penny meisjes weggepest

Moderators: Berdien, Murosch

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:03

Ahh wat zielig... Scheve mond Laat die meisjes lekker lol hebben op stal... Heb jij vroeger vast ook gedaan...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:20

dutske schreef:
twist:
je hebt pennymeisjes en pennymeisjes
de eerste soort zijn van die meisjes die alles doen om bij de paarden te mogen zijn,helpen met alles, en zijn dolgelukkig als ze es mogen uitstappen
de andere zijn van die meisjes die denken dat ze alles zijn, geen klop uitvoeen, maar wel rijden,en nog een grote bek hebben
ik denk dat het om de 2 de soort gaat,dus het is niet zielig

Ik vind dat iedereen het recht heeft om met paarden om te gaan, en deze meisjes moesten duidelijk nog veel leren... Iedereen moet de kans krijgen om fouten te maken in zijn leven... Als deze meisjes niet "goed" genoeg waren voor de eigenaar, heeft hij inderdaad het recht om ze weg te sturen... Maar dit topic vind ik meer een soort leedvermaak... Zo van ikke wel en zij lekker niet... Dat vind ik een beetje triest...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten