Rechthoekige stapmolen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 10:47

ik ken el een grote ovale stapmolen, en verder alleen de gewone ronde

hoe kan iets wat vierkant is nou draaien?en paarden lopen echt geen vierkante maar ronden alle hoeken toch gewoon af.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 17:29

Lintjuuuh schreef:
Misschien ronden ze de hoeken allemaal een beetje af en ik denk dat ze zoiets wel rechthoekig kunnen laten draaien hoor, Een ketting van een fiets draait toch ook rechthoekig?


dan krijg je automatisch een soort ovaal.

teken maar eens een rechthoek, met dwarsstreepjes als tussenschotten, laat die tussenschotten eenz draaien, dan krijg je afgeronde hoeken, en dus een ovaal als stapmolen, vaak staa er dna idd wel een rechthoek model hek omheen, maar het draaien van de molen+lopen van de paarden gaat in een ovaal.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 08:32

idd, dat is ook fijner!
heb op een stal gewerkt die dat had, was een heeeeeele mooie molen, en dan is een draftempo in de molen ook fijn! in zo'n klein rondje vind ik een draf nix, maar in een grote ovaal is een drafje goed te doen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charaz, GoogleAdsense, Jintexx, Maanon_, Mark0919, Mette, Ptl4ever en 44 bezoekers