Eigenlijk wil ik het niet, maar ze dringt zich op!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Eigenlijk wil ik het niet, maar ze dringt zich op!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 06:41

Het klinkt raar, vind ik zelf en ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet. Verward
Vandaar dat ik het toch met mede paardenliefhebbers wil delen wellicht hebben andere dit ook.

Mijn pony is verleden jaar overleden Verdrietig , dit vond ik natuurlijk erg verdrietig, maar kon vrij snel weer "gewoon" doen, gelukkig maar dacht ik nog.
De laatste tijd moet ik regelmatig ineens vanuit het niets aan haar denken, soms moet ik erbij huilen en soms ben ik vrolijk door de leuke/grappige herinerringen.
Zondagavond was weer zo'n moment ik had er naar mijn idee geen tijd voor omdat er mensen op bezoek waren, maar ik moest op een gegeven moment echt naarboven lopen, het lijkt dan net alsof Ciska contact met mij zoekt en aandacht wil.
Zo leek het alsof ze mij 'vroeg' in bepaalde paardenboeken die ik heb te kijken en voordat ik er erg in had zat ik met "Paardenziektes herkennen" en "Lichaamstaal van een paard" op mijn schoot, de hoofdstukken maag/darm en uiterlijke kenmerken van koliek en algehele toestand had ik binnen een paar minuten doorgebladerd en opervlakkig gelezen dit omdat ik nu geen tijd had om het hele verhaal door te lezen, dat deed ik een andere keer wel.

Maandagochtend, blijkt mijn huidige paard (vriend van het overleden paard) niet in orde Verward , hij loopt maar te draaien en lijkt licht koliek verschijnselen te hebben, maar waarvan? ik weet het niet
allemaal vage klachten die ik niet echt thuis kan brengen, maar heb hem de hele dag in de gaten gehouden en dacht even omdat er rare "zaaden"in zn ontlasting zaten aan wormen, nu lijkt hij op de diarree na weer aardig de oude.

Ik heb dit wel vaker gehad, ook welleens dat ze vond dat ik meer met Desire moest doen meer afwisseling omdat ie zich anders ging vervelen en hij was in die periode ook wat sjaggie, ik heb toen wat met hem gesprongen en meer aan de hand gewandeld en over was het.

Zie ik nu spoken en is het wellicht een psychische uitting van verdriet dat dit nu zo opspeelt?, ik weet het niet, aan de ene kant vind ik het niks want Ciska komt steeds vaker en ik weet niet goed hiermee om te gaan soms stuur ik ze zelfs weg dan voel ik me achteraf zo schuldig.

Ik hoop dat jullie me geen stomme muts vinden door dit hier neer te zetten, want ik ben zelf zo nuchter als een boer op klompen, maar misschien hebben meedere mensen dit meegemaakt met hun overleden paard/pony. ik hoop het wel.


cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 07:34

Dat is het eigenlijk ook "het klinkt zo stom", daarom durf ik er met niemand over te beginnen want dadelijk denken ze dat ik gestoord ben ofzo?

Ik sta eigenlijk bij iedereen bekent als het nuchter meisje dat niet van dr stuk te krijgen is, nah dan moet je niet met zo'n vaag verhaal aankomen.
Misschien is het ook wel het verdriet, al moet ik zeggen dat ik daar goed mee om kan gaan en het naar mijn idee allang een plekje had gegeven.

Het is net alsof ze graag samen met mij de paarden wilt verzorgen en mij op sommige momenten aan het denken wilt zetten.
Met ieder paard/pony die we hebben heb ik een band, met de ene iets streker dan de andere dat wel ,met Ciska heb ik nooit het gevoel gehad dat we band hebben op hoeven bouwen die hadden we al vanaf de eerste dag dat ik ze zag, dat heb ik niet eerder met een pony/paard gehad en soms ben ik bang dat ook nooit meer te krijgen.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 17:17

Alet schreef:
Ik zou als ik jou was het topic van depennybitch opzoeken, denk dat je veel aan haar diensten zult hebben!!


Dat is idd wat ik ga doen, zij kan mij in ieder geval meer over Ciska vertellen en hoe het komt dat ze evt. misschien contact met mij zoekt.

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 22:46

marina schreef:
Was ook meteen wat ik dacht!
Ik denk dat zij jouw er goed mee kan helpen, en dat je erdan in ieder geval achterkomt of Siska het echt was.
Moet ook zeggen dat ik het niet achter jouw gedacht had Knipoog



uhmm Bloos nee ik zelf ook niet en ik ben er ook niet trots op, ik baal er een beetje van omdat ik thuis altijd roep dat dit soort dingen voor zweverige types zijn die niet helemaal met de voetjes op aarde staan, nu kom ik zelf over als zo'n type dat vind ik maar raar. (stom)

Heb het al te lang voor me gehouden en had het misschien nog wel een tijdje vol kunnen houden, maar ik wordt er gewoon ongelukkiger van dat ik er niks mee kan.
Daar moet verandering in komen, daarom ben ik nu bezig met het schrijven van een brief naar de Pennybitch.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, GoogleAdsense, Twist1991 en 29 bezoekers