mn meis had zandkoliek!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

mn meis had zandkoliek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 12:10

Donderdag heeft Concorde zandkoliek gehad, omdat er nu zo weinig gras in de wei staat, en ze perse ieder grasje op wil eten, ongeacht of daar nou wel of niet 2 kilo zand aan hangt.
Ze was echt mega-ziek. De eigenaar heeft me niet opgebeld omdat ie wist dat ik dan thuis en op mn werk gedonder zou krijgen. Leer mij kennen! Ik was gelijk van me werk gekomen en naar mn meis gecrosst! Maar ja, dierenarts erbij gehad, prik gekregen.
Gister, zaterdag dus, was ze nog steeds niet goed te pas. Ze lag de hele tijd, en wilde nix eten, ook geen lijnzaad dus en dat moest juist. Op een gegeven moment lag ze in haar stal, en ik ging erbij zitten om te proberen of ze een hapje kruiden wilde. Ze nam een hapje en bleef 3 kwartier kouwen. Ik de hele tijd bij haar blijven zitten. Ging ze op eens languit tegen me aan liggen, arme lieverd! Ze was echt ziek! Ik had haar nog nooit zien liggen want ze staat normaal gelijk op als ze iets hoort. Dus ikke zeggen tegen de eigenaar dat ze zo beroerd was. Moest ik de dierenarts maar ff bellen. Dus dat heb ik gedaan. Kwam die d.a parafine in haar maag gieten door een slang in haar neus. Zielig om te zien joh. Ze kreeg weer een prik tegen de pijn. Ga strax weer naar haar toe, hoop dat ze opgeknapt is. Ze is zo vreselijk lief! Lovers en ik vind het zo erg als ze pijn heeft! Huilen
-x-
Lieke

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 12:12

Is dat even schrikken!

Heel veel sterkte met je meisje..

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 12:24

dat is idd even schrikken zeg!!
geef dr maar een dikke knuffel van mij *hug*