Eerste keer rijden....spierpijn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Eerste keer rijden....spierpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 20:53

Gisteren weer naar de paardjes geweest, eerst even een paar huifjes schoongemaakt en toen een heerlijke bosrit gemaakt.
En nu...nu heb ik spierpijn...mijn armen knieen en liezen doen zeer maar het was zeker de moeite waard!

Voor degene die dit niet snappen, ik ben sinds kort weer actief in de paardjes, als vrijwilliger op een huifkarcentrum, is echt super leuk en gezellig.
Maar had dus al zeker een jaar niet meer op een paard gezeten en gisteren dus weer voor de eerste keer. Ze hebben alleen fjorden, dus een makke gepakt die ook niet te breed was en 2 uur van het bos genoten.
Alles ging perfect, galopje was weer wat onwennig de eerste keer maar hoe vaker we het deden hoe beter het ging.
Ik heb echt genoten OK dan! .
Zal binnekort eens een toestel meenemen en als ze gelukt zijn ze op internet plaatsen.

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:30

Tja....die spierpijn he.....haha
Maar wel lekker omw eer eens op de rug te zitten i.p.v op de bok he? Haha!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:31

Maarre, je zult de eerste PAAR keer wel spierpijn hebben! Maar je krijgt er wwel wat voor terug he, genieten in het bos!
Moet je ook met huifjes het bos in, of worden die aan mensen verhuurd die dan zelf mennen?

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 17:08

Allebei, mensen kunnen zelf huifjes huren en erop uit maar voor de grotere groepen worden de twee of driespannen ingezet en daar word door de koetsiers gemend. Heb laatst voor de eerste keer een stukje gemend met het braafste span, was super, ben ook van plan om dit te gaan leren zodat ik de andere spannen misschien ook kan doen.
Mijn spierpijn in benen en armen is weg alleen mijn liezen nog...op mijn werk vroeg iedereen al of ik een spannende nacht had gehad...haha...leg dan maar eens uit dat je hebt paardgereden!

Yooon

Berichten: 607
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Opendeeeh ,,

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:36

Haha jah spierpijn...dat hoort dr bij:P

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:46

Ik zit er ook op te wachten, heb er vanmiddag voor het eerst weer opgezeten, de eerste keer echt rijden sinds 2,5 jaar ofzo.... Ik voel nu nog niks, maar ik vrees voor morgen!! Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 17:58

hehe dan ben je iig actieg geweest als je spierpijn hebt gehad Haha!

Ik zie dat je uit Arnhem komt (ik ook Haha! ) en ik ben benieuwd waar je rijd?

JoanneArnhem

Berichten: 909
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 18:38

Waterkippie, ik heb je een pb gestuurd.

Nou toen ik eraf kwam voelde ik ook niks, ja mijn knieen omdat die niet zo goed zijn, maar je moet er wat voor over hebben, en de volgende dag...ohhh alles deed me zeer.
Maar het voelt zo goed om weer op de rug van een paard te zitten en lekker te ontstressen...dat ik nog vaker spierpijn er graag voor over heb.