Jee ! Ik heb het zand weer van dichtbij gezien :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Jee ! Ik heb het zand weer van dichtbij gezien :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 17:39

Bok Bok !

De titel zegt het al , ik heb het zand weer van dichtbij gezien ! Niet op Splash , maar op Keessie , en onwijs sterkte fjordenmerrie die er vandaag niet veel zin in had , en gewoon door je been heenloopt !

Veel figuren rijden en gewoon in draf een beetje aanprutsen , ging wel redelijk totdat ze de hele tijd naar binnen viel in de volte, dwars door alle hulpen heen , en toen begon ze te spinnen , terwijl ik geen enkele hulp gaf... haar weer stilgezet , en het nog een keer geprobeerd , en weer niet , en weer niet ... toen de zweep er maar bij en heb dr toen maar een tik op dr dikke kont gegeven en toen begon ze me toch een partij te bokken Scheve mond , nou die rodeoshow had ik uitgezeten en mevrouw liep weer even braaf een rondje of 2 op de hoefslag , zodra ik weer tot de volte aanzette begon het weer op de helft , weer dwars door mn been heen , toen ik met mn buitenbeen erbij ging drijven , en echt een paar keer goed hard kreeg ik een paar bokken en toen werd het elke keer bij het aandraven nog een bok en nog een en nog een ..........Gaaaap

Toen ik bij de C reed , langs het hek en weer wat been erbij gaf begon ze toch te bokken , echt kaarsrecht... toen zat ik dus OP dr zijkant van dr nek en probeerde ik uit reactie toen het hek te pakken , toen verloor ik helemaal mn evenwicht... en daar lag ik Clown

Kleintje19 was op visite en die heeft het allemaal zien gebeuren , en ook foto's gemaakt , geen valfoto's Haha! En een filmpje , maar die komen morgen op bokt... zijn jullie al nieuwsgierig ? Schijnheilig

    S p o t.



Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 17:48

Miss_happy schreef:
Hoe was het met Splash vandaag? Ik wil wel weer een keer mee hoor naar Splashie Haha!


Goed, vanmorgen gewassen en hij was weer helemaal wit ! Hij was echt super braaf vandaag , maar een beetje te enthousiast , hij kwam met zoveel enthousiasme de stal uit dat ie zn been weggleed in de bocht en dat ie daar zelf toch wel een beetje van schrok , en verbaasd om zich heen ging staan kijken van .. wat deed ik ? Verward Echt een leuk gezicht was dat... je krijgt een kus van hem ! Haha!

    S p o t.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 17:50

Soxje schreef:
Gelukkig is de rodeo goed afgelopen. Misschien had ze wel ergens last van?


Hebben we ook nog naar gekeken , maar het was gewoon echt geen zin hebben , zodra ze iets meer moest werken dan gewoon simpel weg draven vond mevrouwtje het niet meer leuk ... ach , wij hebben ook wel eens geen zin , en dat had zij ook niet vandaag volgens mij Haha!

    S p o t.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 09:58


    S p o t.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KikiCelinevs, knockout1, Lanoca, Maanon_, Mark0919, OmgiliBot, Sanet, SusanH, tienus63, Tyke en 36 bezoekers