Wat een pech dag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Wat een pech dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 22:57

nou ik d8 ga ik lekker 'savonds rijden das wat minder warm. Ik mieke uit de wei gehaald en gepoest. Toen kreeg ik al een kopstoot met het hoofdstel indoen Boos! . Nou met rijden heb ik het eerste 20 min niet eens 1rondje normaal over de hoefslag gekund want madam moest nodig van alles schrikken en wegschieten en noem maar op. Toen naar het rijden naar de wei gebracht maar in het tussenpad staat een vet varken een haflinger maar mieke vind dat varken niet zo aardig en ik moest de draden nog dicht doen. dusja beetje dom lopen doen tegen elkaar. Kreeg ik nog een stoot tegen me kin aan Boos! nou ik werd helmaal pist want da deed kei zeer. Ik paar meppen tegne die harsen gegeven en een trap tegne de poten aan. wha ik was echt kei kwaad. Die ogen van mieke keken mij echt aan zovan nee niet doen anouk. Wha wat was ik Boos!



miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:00

ja sorry voor het taalgebruik maar ik was gewoon boos. Ze moet maar respect voor mij tonen. Nee lekker als je bijna tussen het stroomdraad en tussen je paard geplet wordt

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:04

nee wat zou jij doen als je telkens een kopstoot krijg of een kei harde klap tegen je kin. Net of jullie het altijd eens zijn met jullie paardje

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:09

xMarleeNx schreef:
:\ je kan toch ook gewoon "het vette varken" zoals je zegt, even opzij duwen (of iets dergelijks) en denk je nouw echt dat je paardje dat expres deed?? sorry hoor, maar vind vind echt zielig zoals je dit heb opgeschreven! Scheve mond
en dan licht het nog steeds aan jezelf?! je kan toch nog wel een beetje je eigen paardje opvoede? Verward

nee want die loopt heel de tijd achter je aan die haflinger. Kweet niet of ze het expres deed maar ze kan wel normaal doen en niet mij allemaal pijn bezorgen. Het was geen harde trap en ik gaf een klap met het halstertouw. Het is niet mijn eigen paard maar een verzorg. Maar toen ik naar huis reed en ik riep mieke toen keek ze op en met de oortjes naar voren. Ze snap dan ook dat ik boos ben maar meestal komt ze der excus aanbieden

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:13

nee ze stond me der hoofd naar beneden en toen kwam de met de hoofd omhoog tegen mijn kin aan snap je. Tis nie da ik een volle trap tegen de benen gaf hoor. jullie denken gelijk het erge ervan. net of ik heel dat paardje verrot trap


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, douschka, GabberGill, MaanNaam, MairiMacBran, Nele80, Titsia, wisja en 130 bezoekers