Verzorgers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:16

het zijn niet altijd de verzorgers.
ik heb een jaar nolka verzorgd maar toen kwam er een vrouw die vroeger daar had gereden toen het nog een manege was en ze vertelde dat ze misschien een shet ging kopen maar toen zag ze nolka en ze vond hem zo'n lief koppie hebben dat ze hem kocht. maar ze bleef wel bij ons op stal staan. na 2 maanden vroeg dat vrouke (da hem had gekocht) of ik hem weer wilde gaan rijden want ze had niet meer zo veel tijd. ik had ondertussen een nieuwe pony en daar eigenlijk dus geen tijd voor maar ik ging hem toch maar een paar keer in de week rijden want ik vond dat ook zielig voor dat beest want je hebt hem toch een jaar verzorgd. toen zei ze dat ze zwanger was en dus niet meer ging rijden dus ik heb die pony al die tijd in beweging gehouden want hij was ook drachtig dus ik vond da banketstaaf. toen ging ik op vakantie en 3 dagen voordat ik terugkwam belde monique (staat ook bij ons op stal) dat ie die dag daarna weg zo gaan want hij was verkocht. ze heeft tegen de eigenaar van de stal gezegd dat ze met mij de kast enz wel op zou ruimen maar ze is nooit meer geweest en ze heeft allerlei dingen aan andere uitgedeeld (halster, antiklit enz.) en tegen mij heeft ze nog niet eens bedankt gezegd.
en voor dat ze die pony kocht wist ze dat ze nog kinderen wilde enz.
dus toen was ik echt heeeel boos Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Flubberboot, Karintich, Milow2018, MiVita, Rex_Rolfo, xAnthea, xRoossie95 en 116 bezoekers