Ellebogen werk !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Ellebogen werk !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 08:57

Sinds september rij ik een 9 jarige KWPN-er, ik doe hem 2 á 3 keer per week. De eigenaresse van het paard wou geen geld als vergoeding, maar als bijvoorbeeld een potje hoefvet op was, kocht ik dat ook e.d.

16 juni a.s. word ik geopereerd en kan ik 6 á 8 weken niet rijden. Ze vertelde mij dat dat geen probleem was omdat hij nu toch lekker 24/7 op het land staat. Dus ik hoefde me daar geen zorgen over te maken.

Gisteravond belde ze me op, en vroeg hoe het met me ging en of ik morgen nog zou gaan rijden, want ze wou gezellig met me bijkletsen Schijnheilig.
Ik vertelde haar nogmaals dat deze week mijn laatste week rijden zou zijn voor de operatie. Toen vertelde ze me doodleuk dat ze een andere bijrijder had gevonden.

Zo naïf als ik ben vond ik het fijn voor haar dat deze (vrouw) in kwestie mijn plek zou overnemen als ik weg zou zijn, maar dat bleek dus niet waar te zijn. De vrouw heeft gisteravond al een proefrit gemaakt wil betalen en rijdt ook nog eens western, terwijl ik juist alleen maar dressuur en spring. Deze week hoef ik dus niet meer te komen, terwijl ik juist een boktmeeting in de vlietlanden had afgesproken.........


BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 09:04

Idd ben er ook echt wel een beetje ziek van ondanks dat ik recreatief
op hem reed en mijn hart toch bij de dressuur ligt, maar ik ben al weer druk op zoek naar iets leuks Haha! Laat me natuurlijk niet kennen!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 09:09


BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 09:34

Haagsemeid schreef:
Jeetje zeg, wat hebben al die eigenaren?
Is de zomer naar hun bol geslagen ofzo?

Net zoiets als mijn verhaal dus, het is gewoon ooh dit en dat

Maar mag je na je operatie wel weer terug komen? Of neemt ze definitief jou plaats in?Echt banketstaaflig hoor, je levert al bloed zweet en tranen in voor een paard en wat krijg je terug??

Sterkte ermee, je zal je best wel een beetje stinkmodder voelen Ach gut


Ik dacht dus ook dat ik terug kon komen........niet dus !!!!!
Maar aan de andere kant wil ik dat nu ook helemaal niet meer, want ik wordt gewoon op de tweede plek geschoven!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 09:35

IngridM schreef:
nou lekker dan, sta je dan zonder paard. Hoe lang heb je hem verzorgt ??? Je bent misschien gehecht aan het paard en nu word je als oud vuil aan de kant gezet................wow wat zou ik pislink zijn zeg !!!

nou ik hoop dat je snel iets anders leuks vindt !!!!!!!!!!


Vanaf september dus * is aan het tellen * 10 maanden. Ik ben dus ook wel aan hem gehecht. Heb al een advertentie op marktplaats gezet. Ben dus op zoek naar een leuk bijrijdpaard/pony (dressuur gericht) waar ik eventueel wedstrijden mee kan gaan rijden.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 09:53

Dank jullie voor de lieve reacties

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 10:20

Bloos heb misschien al weer wat nieuws wat heel interessant is...hou jullie op de hoogte Knipoog


BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 14:48

QQQQ schreef:
Jee Flower, wat een rotstreek!
Stom van die eigenaar, want hij kon wel wat dressuur gebruiken
Succes met verder zoeken, je vind vast wel vlot iets leuks!
Sterkte met de operatie zo.


Idd QQQQ hij was eigenlijk gewoon een beetje verwent hoefde nooit te werken etc. Heb een keer een les genomen van QQQQ met als bedoeling om verder te gaan met lessen zodra hij van het land af was!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 14:50

Tadano schreef:
Das een k*tstreek ... heeft ze het nooit eerder gezegt en waarom dan niet met zijn 2en? Jij voor de dressuur en springen en zij voor t western gedeelte...


Dat deden we ook, maar dressuurmatig kon hij nog niets en hij is al 9 !!! Dus ben idd heel hard aan het trainen geweest en les genomen van QQQQ.

Marijke82 heeft gereageerd op mijn verzoek. Ga zondag kennis met haar maken.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 08:42

Heb je gepb't!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 10:23

ja helaas wel

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 11:28

Er waren geen problemen tussen ons helemaal niet zelfs!
Ik dacht echt dat ze een vervanger aan het regelen was voor mijn operatie, niet dus Verdrietig
Het gaat puur om het geld wat betaald gaat worden door de andere verzorger! Voor mij is het nu echt einde verhaal !

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 22:17

Heb haar net aan de telefoon gehad. Ga vrijdag "mijn" spullen ophalen en dan is het einde verhaal.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 08:41

Nee het zal zeker niet leuk zijn, maar ik laat mijn spullen daar
toch ook niet liggen
Weet nog niet zeker of ik zondag langskom, want ik mag waarschijnlijk een paard van de manege pakken om een strandrit te maken voor mijn operatie. Je hoort het morgen van me!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 12:39

Idd een betrouwbare eigenaar. Hou jullie wel op de hoogte!!!!

Ze is trouwens twee weken terug naar Frankrijk geweest en toe was ze zoooooo blij met me omdat ik hem toen de hele week kon doen. Ben helemaal klaar met de eigenaresse en dat ga ik haar duidelijk maken ook !!!!!!!!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:43

MissJ schreef:
Vertel haar maar goed hoe jij erover denkt Flower, want ik vind dit echt asociaal, zo ga je niet met mensen om.


Precies ga niet krijsen en vechten of zo Clown , maar ik ga wel ff mijn hart luchten, wat hier overigens op bokt al aardig is gebeurd.

Bedankt mensen OK dan!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 11:12

Vanmiddag is het dus zo ver en ik moet zeggen dat ik steeds
bozer begin te worden Lachen
Dus ik moet er opletten dat ik me een beetje inhoud!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 11:32

QQQQ weet precies wat ik nodig heb op dit moment hahahaha
GELIJK!!!!!!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 16:06

Jennygirl Lovers
Bedankt voor alle steun en ik ga er het beste van maken, door absoluut niet te gaan staan janken Haha!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 08:54

Nou hier een verslagje van afgelopen vrijdag.

Ik dacht dat ik haar had laten wachten, maar ik heb op haar een uur zitten wachten. Ze kwam huilend het erf op en liep gelijk naar haar paard Verward

Haar vriendinnen schoten gelijk achter haar aan om haar te troosten, ik natuurlijk niet Haha! Toen ze weer een beetje bij bedaren was kwam ze naar me toe en vroeg ik wat er allemaal aan de hand was.

Had ik al verteld dat ze een weekje naar Frankrijk is geweest om daar western te rijden ? Nou goed dat heeft ze nu dus voor de tweede keer gedaan en voor de tweede keer reed ze op Dawn een leuke Quarter Horse merrie.

Maar ze wou nog steeds niet vertellen wat er nou allemaal aan de hand was. Totdat ze zei dat ze Kandar wil verkopen !!!!!!!!! Toen zakte helemaal de grond onder mijn voeten vandaan! Ze wil die merrie uit Frankrijk over laten komen Boos!

Ze was dus helemaal overstuur omdat iemand reagereerd had op haar advertentie. Hoe zielig ik het ook voor Kandar vind, kan ik hem ook niet kopen. Ik wil juist gaan dressuren i.p.v. recreatierijden. Ze vond het trouwens ook heel erg vervelend dat ik zo fanatiek was Verward en dat ik QQQQ heb gevraagd om te komen lesgeven.....

Verder verliep alles wel rustig heb hem een wortel gegeven mijn spullen gepakt. Viel nog vies tegen al die spullen. Heb nog niet eens een eigen paard, maar spullen Haha!

Op de terugweg heb ik wel een traantje laten rollen, maar ik weet ook wel dat het zo beter is.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 09:40

Idd, maar dat ze hem gaat verkopen vind ik toch zo erg

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 10:06

Ga iig wat anders zoeken !!!!!!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 10:32

Ja maar het is toch te gek voor woorden om te zeggen dat
ik te fanatiek ben !!!!!!

Het is voor de eigenaar toch ook alleen maar fijn als er les genomen
wordt! Ze was het er echt niet mee eens QQQQ dat ik je na de zomer wil wou bellen om te komen lesgeven.

Echt belachelijk!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 10:39

Nee want hij wordt verkocht puur voor de recreatie, terwijl hij juist zoveel dressuur nodig heeft, toch QQQQ dat vind jij toch ook ?

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 10:48

Idd hij ging niet in verzet of wat dan ook!!!
Hij wilde altijd voor me werken. Ach misschien was ze wel jaloers
omdat het bij ons wel luktte en bij haar niet !


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, inge_romeo, Kitty_, Mieke, nien81, onpaard, PeanutGuapa, Rose_Sonny, Vagabondo, ziechriet en 148 bezoekers