zadel gekocht, wordt niet geleverd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:13

Zie Sterre, die hebben we dus al Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:20

Volgens mij kan dit er ook best onder vallen, als hier ook nog weer een apart iets voor wordt aangesteld, wordt het helemaal onoverzichtelijk hiero Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:36

Een mondelinge koopovereenkomst is bindend. Als het nouook nog via pb is vastgelegd, is het een schriftelijke koopovereenkomst, en dan hang je. Mondeling is nauwelijks te bewijzen, tenzij er onafhankelijke getuigen zijn, maar als astrid pb's kan laten zien, wordt het wel heel erg duidelijk.
Jij kunt je redenen gehad hebben om het anders te doen, maar daty is dus eigenlijk onwettig.
Verder is het gewoon niet netjes om het op zo'n manier af te handelen.
Ik hou het in m'n achterhoofd iig, ik zal persoonlijk nu niet snel meer wat bij je kopen.

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:41

pharagirlke schreef:
en jij billy bent haar misschien van de verkeerde dingen aan het beschuldigen!

Waar beschuldig ik haar dan van?
Van het breken van een overeenkomst?
Dat is ook precies wat ze gedaan heeft, ik zie jouw probleem niet.

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:43

pharagirlke schreef:
breitling in het vervolg gewoon opsturen die zooi! en als ze klaagt haal je dit topic boven en zeg je dat ze toen maar niet zo had moeten zeiken!
lijkt me de beste remedie tegen dit soort vreemde acties Verward waarom word dit trouwens uitgevochten op een openbaar forum? een koopovereenkomst is toch wat persoonlijk! nou kunnen een stuk of 10000 mensen lekker mee lezen! gezellig

nu zeg je het zelf Tong uitsteken

Goedgekeurd onderschrift :)

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:45

pharagirlke schreef:
dat je zegt dat je niets meer van haar zal kopen! had de TS het zadel gewoon opgehaalt was er geen probleem geweest...zoals ik al zei! doe ook eens moeite om vanuit de verkoopster haar ogen te kijken in plaats van domme verhaaltjes meteen te geloven omdat ze toch zoooo leuk klinken!

Dat is geen beschuldiging, dat is een constatering.

Waarom zou Astrid domme verhaaltjes ophangen?
Trouwens, Breitling geeft zelf toe dat ze wat afgesproken had, en dat ze erop teruggekomen is.
Maar goed, ik ga lekker met de honden trainen dus ik ben weg, de groeten

Goedgekeurd onderschrift :)


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, djodjodjo, GrapeshotBot, IndianSu, Paloma_Janet, Speirs, YvonneV en 97 bezoekers