tragische ongelukken op manege....om kleine dingen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:22

Ik moet iets toevoegen over ammaretto: ik was er bij toen ie stierf: hij had een hele appel gegeten, iemand had een hele appel in de vooerbak gedaan. Hij had moeilijk heden met ademhalen, de dierenarts was er bij maar het was eigenlijk al te laat, hij deed een slag in de neus gooide er wat in water dacht ik maar het was al te laat, ammaretto blaasde de laatste lucht uit terwijl ik hem over zijn hoofd aaideen toen viel ie neer, ik stond er bij. ik heb zijn ogen dicht gemaakt en een zijn over hem heen gelegd samen met een paar anderen, iedereen stond met tranen in de ogen. Toen werd hij weggesleept met de heftruck en 2 dagen erna opgehaald.

Ammareto was een pracht paardje: Een fies in het klein. Mooi karakter en super gangen met hoge knieaktie. Het was een pracht om te zien.

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!



4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:26

Ispahan was er ook bijna niet meer geweest, hij had droes. Ik weet het nog goed 4 jaar geleden met kerstmis.Dagen lang heb ik onderhand dag en nacht bij hem gezeten het was kerstvakantie, elke dag heb ik hem meerdere malen ingesmeerd met laurierzalf etc. maar het mochte maar niet helpen, zelfs met de kerstdagen ben ik bij hem geweest maar de buld sprong niet open, het risico was dat hij ook naar binnen openkon springen en dan was hij er geweest. Ik heb met louis (manege eigenaar) overlegt. en heb tenslotte mijn vinger in de zwakke plek gestoktn, het was heel erg om dat te voelen maar toen ik hem eruit haalde spoot alles eruit. Dit is zijn redding geweest. Ispahan zag je gewoon weer opfleuren.

Een andere pony genaamd Laika is er helaas aan overleden.

Suzanne

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!

4leafclover
Berichten: 1037
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:30

Op elke manege gebeurd wel wat, hier toevallig veel in een korte tijd. Overal heb je wel ongelukjes alleen komen ze bijna nooit onder de mensen.

O
[TK] Kieffer Garmisch zadel maat 2 PB voor meer info!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, dierenfan, Earth, Leedebee, mamabird, mino1, mooney, Patriesje, Saaams, SentiBot, Taartje, YvonneV en 92 bezoekers