Mijn longeerzweep op Mysterieuze wijze kwijtgeraakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Mijn longeerzweep op Mysterieuze wijze kwijtgeraakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 21:37

Ik kan er nog niet bij met mn verstand... Weet alleen wel dat iik weer 40 piek armer ben/ ga worden.

Vandaag wou ik Pinky even gaan longeren voordat Irene (van bokt) kwam om chaps te brengen Lachen Ik maakte mijn kast open en pakte de longeerzweep eruit (staat overdwars in mn kast = in de weg) en ik wil hem op de grond zetten. Oeps, net in de gleuf van de beerput. Ik had hem nog niet losgelaten dus tilde hem weer omhoog, en zette hem ergens anders neer. Pinky opgetuigd en 10 min later ben ik zover om te gaan. Zweep kwijt Verward
Met zn 3e hebben we heel de stal doorzocht. Nergens maar dan ook NERGENS was mijn longeerzweep te bekennen :S Snap er dus werkelijk niets van. Vrees dat hij omgevallen is en zo *plons* in de beerput. Tja daar kom je dus nooit meer bij! Boos!
Arg weer 4 uur gewerkt voor mijn eigen stommiteiten Lachen

Naja, Toch Pinky maar gelongeerd (met de menzweep Haha!). Voor het eerste met touwtjes. heel lekker los. In het begin deed hij alsof hij niet kon lopen met die dingen, maar al snel merkte hij dat dat toch wel ging Lachen Paard rondjes gestapt en toen weer aangedraafd. Eers lbleef het lijntje echt strak, daarna boog hij steeds meer in. We hebben maar 10 min met touwtjes gedaan hoor. Dat is nogal inspannend en dit was de eerste keer, dus...

Toen kwam Irene (Eindelijk, want ze waren de weg kwijt in boeren-land Haha!). Die natuurlijk DE Pinky even wou aaien. Pinky dacht daar anders over (etuh!!!) en deed heel gemeen Boos! Snik* Weer iemand minder die op Pinky gaat stemmen Tong uitsteken

De chaps die ik van Irene gekocht heb passen goed Haha! (wist niet waar ik naar moest kijken want zijn mn eerste chaps, maar het voelde goed Haha!).
Thanks IRENE!!!
Nu binnekort een cap halen en nog jophers, denk ik... En dan ga ik een keer op Pinky stappen...
*Kijkt angstig* Sigaar

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:43

Dat boerenland is bij jullie ook wel heeel erg uitgestrekt hoor en geen richtingaanwijzer te bekennen natuurlijk Haha!
Terug zijn we trouwens in een keer helemaal goed gereden. De opbrengst van de chaps hebben we gelijk maar omgezet in MacD- food Vork

Pinky is in het echt ook een heel leuk lief eigenwijs opdondertje hoor. Mijn dochter was er in ieder geval helemaal weg van. Die wil nu ook een pinky op stal Knipoog

Maar niet laten aaien is inderdaad een ernstig minpunt hoor. Ik zal eens diep nadenken op wie ik nu moet gaan stemmen Haha!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:43

tja das natuurlijk niet zo fijn... ik weet wel dat je voor 25 gulden weer een nieuwe kan kopen... dus maar een paar uurtjes werken Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 22:26

Hahahaha, doe niet zo flauw, geef Danielle ook een Pinky op stal! Haha!
Ik zal hem nog echt eens beter op gaan voeden... hij heeft vast nog niet door dat hij nu weer een stem misloopt... Zucht, raar paard Tong uitsteken

Hahaha lekker macfood Haha! Danw eet ik iig dat het geld heel lekker/goed terecht komt Haha!

Ps, doe Danielle de groetjes Lachen