Wat vinden jullie hiervan???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Wat vinden jullie hiervan???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 22:52

Hey allemaal,

Ik had tot voor kort een verzorgpaard, Marcello. Hij staat op een stal met nog 9 andere paarden en pony's. Maar op 8 januari kwam ik op stal en toen stond er in het schrift dat we gebruiken dat ik niet meer terug hoefde te komen en dat ik nooit meer op Marcello mocht rijden. Waarom is helemaal mijn eigen schuld, ik had meer moeten komen in de vakantie (ik ben te weinig geweest) en dat is compleet m'n eigen schuld. En de reden dat ik niet meer op Marcello mocht, was dat de eigenaresse vond dat ik te veel zaagde. Dat wist ik en daar ging ik wat aan doen, want vlak voor de vakantie had die dochter het tegen me gezegt en toen heb ik nog 1 keer op hem gereden en toen heb ik er echt op gelet. Daarna heb ik niet meer op hem gereden omdat de bak te slecht was. Maar nu had die eigenaresse me een keer zien rijden en ze vond dat ik niet meer op Marcello mocht.

Nu is mijn vraag, wat vinden jullie van de manier waarop ik eruit geschopt ben??? Het zijn natuurlijk haar paarden en haar grond en ze heeft het volste recht iemand eruit te schoppen als ze niet tevreden is. Maar ik vind zelf dat ze me dan op had moeten bellen of desnoods recht in m'n gezicht had moeten zeggen inplaats van het op te schrijven. En zomaar ineens, zonder waarschuwing ofzo en ik kreeg ook geen kans meer om het te verbeteren. Maandag had ik op een ander paard gereden omdat Marcello al gereden was (ik dacht per ongeluk, maar later bleek dat de eigenaresse dat wilde) en dinsdag (de dag voor m'n verjaardag nog wel...) hoef ik nooit meer terug te komen en dat wordt me duidelijk gemaakt via een briefje. Ik denk dat ik dat nog wel het ergste vind, de manier waarop het gegaan is, want het is m'n eigen schuld, dat weet ik ook wel. Maar ik ben heel benieuwd wat jullie hier nu van vinden!!!

Kuzjes Tamara

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-02 11:03

Ik vind ook dat ze volkomen gelijk heeft en het is mijn eigen schuld, maar daar gaat het me niet om. Het is mijn eigen schuld dat ik hem ben kwijtgeraakt, maar de manier waarop vind ik gewoon nogal banketstaaf.... En met verbeteren bedoel ik meer komen en veel klusjes doen zodat ze weer een beetje vertrouwen in me krijgt, want Marcello ben ik toch kwijt. Ik zou dan sowieso niet meer op hem rijden. Dat weet ik ook wel, maar praten heeft geen zin meer, want die vrouw wilde nog even overleggen met Fionna (de vrouw die daar uitmest enzo) en dan moest ik de week daarop nog maar eens bellen. En toen ik belde, zei ze dat ze niet op haar beslissing terug wilde komen. En de instructeur bij wie ik les had zei vlak daarvoor dat ik teveel met m'n handen bezig was, en dat is echt m'n eigen schuld en ik geef dat ook toe, maar hij is best wel zwaar in de hals/mond en dan ga je toch wat sneller ruw worden. Ik probeer het op deze manier echt niet goed te praten hoor, als jullie dat misschien mochten denken...

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, ikkedus, janneke584, moeshie, Neon, Oza04, Patriesje, prii_boy, Vagabondo, Yltje en 84 bezoekers