Mazzeltje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 20:47

Vandaag op stal vroeg iemand aan mij: 'Een oud zadel, zou je dat gewoon in de vuilnisbak kunnen gooien? Of aan een manege geven ofzo'?
Dus ik zei: Ik zou het eerst maar eens proberen te verkopen
Zij: Wie wil er nou zo'n oud ding hebben?
Ik: Weggooien kan altijd nog, ik wil het wel voor je proberen, delen we de opbrengst.
Zij: Nee hoor, veel te veel gedoe, als het je lukt mag jij het hebben, anders zou ik het toch weggegooid hebben.

Dus zij geeft mij dat zadel, op het eerste gezicht inderdaad een oud vies ding, de hoes zag er in ieder geval niet uit, dikke laag stof erop. Hoes maar eens van het zadel gehaald, dikke laag schimmel, spinnewebben, inderdaad een oud vies ding. Maar wel een Kieffer! Heb dat zadel maar eens onder de kraan gehouden, alle smurrie eraf gespoeld, goed afgedroogd, beetje zadelzeep erop, zag er al een stuk beter uit. Alles eens goed bekeken: Je kunt zien dat het gebruikt is, maar het is amper beschadigd, nauwelijks slijtplekken. En als ik 'm even goed oppoets ziet het er gewoon echt nog goed uit.
Divozagids erbij, zadel geïndentificeerd als een Kieffer Garmisch en te koop gezet. Die raak ik vast wel kwijt!

Als iemand interesse heeft:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=39822

Tja, ze gebruikt het niet meer, paste niet meer op haar paard, het lag maar in de weg en dus gooi je het dan maar weg want verkopen is teveel gedoe........

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-02 20:55

Er ligt ook nog een Wintec in de zadelkamer, ook onder een dikke laag stof en op het eerste gezicht ook een oud/vies ding, maar daar is ook nog wel wat van te maken. Toch eens proberen te achterhalen van wie die is Haha!

Als het nou echt een oud waardeloos zadel is kan ik me voorstellen dat je die paar tientjes te veel moeite vindt, maar dit is gewoon echt nog een goed zadel! Iemand die geen nieuw zadel kan betalen, maar wel een goed zadel wil kan hier nog heel veel plezier van hebben!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-02 01:14

Je mag ook een bod doen hoor! € 400 is een richtprijs.

Tja, waarom doe je zoiets weg..... Het lag in de weg, werd nooit meer gebruikt, paste niet meer op het paard, verkopen is teveel gedoe en mevrouw heeft geld zat........

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers