Aan de dood ontstapt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:02

nou dat was wel ernstig schrikken, ik probeerde je te blokkeren met newie maar die schrok nogal van de vaart waarmee je tegen hem op liep.

Mijn baas zegt dat alle paarden naar de slager moeten maar zelf heeft hij er ook 1..
Ze waren erg geschrokken toen ze je zagen gaan.
Mijn ma is ernstig bang voor alles groter dan een shetlander, maar wel lief dat ze stopte toch en probeerde te helpen met het maken van je hoofdstel.

Van marian ook erg lief dat ze gelijk kwam met een halster.( een een hoofdstel van een trekpaard wat natuurlijk perfect paste om zijn hoofd

Gelukkig gaat alles nu wat beter, marleen hebben nog een rustig rondje verder gereden met zijn 2 ging gelukkig verder goed.

God man wat ben ik geschrokken toen ik je zag gaan..
Hoe kon het nou dat je hoofdstel zomaar brak, en wat was dat wat je zei over een beroerte, dat is niet zo best.
marleen en ik zagen je de weg opschieten en ik was al bang dat ik je ergens van de straat moest schrapen, ik was erg blij dat ik je zag lopen bij de magneet zeg..

Laat je morgen even weten hoe het is.. ik zie jullie bij de magneet om half 5 morgen

Groetjes

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!



newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:06

ze heeft idd heel veel mazzel gehad, en gelukkig had hij geen ijzers, dan was hij misschien op het asvalt gaan liggen

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, LuckySeven en 121 bezoekers