wintervoorraad hooi is weer binnen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

wintervoorraad hooi is weer binnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 18:16

... en ik heb spierpijn, de hooizolder ligt letterlijk tot de nok toe vol. We hebben gisteren nog net voor de regen 250 balen hooi binnen gekregen. Alles moet bij ons via een gammel laddertje de hooizolder op, werkelijk een fittness training is er niks bij Haha! . Ik geloof dat ik wel wat overtollige kilootjes ben kwijtgeraakt dit weekend ! Maar goed, de paarden zijn weer verzekerd van eten aankomende winter, bovendien hebben we dit weekend ook nog "even" de derde stal afgebouwd. Nu hebben alle drie de knollies een mooie stenen stal (Salvator stond nog steeds in een soort van nood stalletje, die we hebben gebouwd toen we hem als 5 maanden oud veulentje kregen, meneertje is intussen alweer 2 jaar en dat kleine stalletje echt ontgroeid.)

Nu is het alleen nog wachten op toestemming van de gemeente om onze paddock te verbeteren (en eerst en vooral een hele hoge schutting te plaatsen zodat we onze hoogst irritante buurman niet meer hoeven te zien !) en dan hebben we de boel weer aardig voor elkaar.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time



Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 18:56

Citaat:
hooi a 4,50 euro de baal


Ik mag hopen voor je dat dat hele grote balen zijn !!! Wij betalen 1,80 per (kleine) baal.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Sanne96, Stp, Tazzey, Vagabondo en 67 bezoekers