gelanceerd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

gelanceerd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 16:42

Haai Lachen

Ik ging vrijdag naar woudenberg kijken voor ene paardje dat ik zou mogen verzorgen en rijden Haha! ik helemaal blij want ik zoek al een hele poos naar een verzorgpaardje.
Nou daar aangekomen super leuk beestje heel aardig meisje waarvan het paardje was. even geklets enzo ze had verteld dat de dag ervoor een meisje eraf was gevallen maar die kon niet zo goed rijden zei ze. nou ik erop gestapt met alle vertrouwen. nog even gevraagd of alsze er vandoor schoot of dat in draf of galop was (het is een draver) ze zei draf, want het beestje had onder het zadel nog nooit gegalopeerd. nou in stap ging alles super dus na 5 rondjes moest ik aandraven. dat ging een half rondje goed en toen ging mevrouw ervandoor in galop Scheve mond
nou het zat nogal hobbelig dus ik hielt met een hand het zadel vast en met de andere hand en mij stem probeerde ik het paardje rustig te krijgen.
Ze ging richting stal en ik vermoede al datze voor stal ging stoppen dus ik bereidde me al een beetje voor door ver in het zadel te zitten, helaas niet goed genoeg want paardje stopte zo snel dat ik tegen de staldeur aangelanceerd werd..ik begon bijna gelijk te huilen en te shaken ik had echt pijn ik voelde me hele gezicht niet meer. ik had een bloedneus een hele erge bloedlip en allemaal schaafwonden...nou ik ging even zitten met een nat washandje even tot rust komen. me neus was intussen al vet gezwollen en me lip zag er ook niet best uit. Toen het weer een beetje ging even naar dat meisje en het paardje gegaan, meisje moest ook huilen voelde zich schulig maja ik ben niet boos op haar ze had dit niet kunnen voorspellen. het paardje vind het blijkbaar alleen goed dat zij op het ruggetje gaat zitten. Nu 2 dagen later gaat het wel weer goed gister hadk vetr last van mijn hoofd want ik had een hersenschudding bleek bij de dokter..nou lekker lang verhaal maar wou het even op bokt zetten.. grrr waarom kank geen leuk verzorgpaardje vinden Verdrietig

groetjes maaike

c_alsemgeest

Berichten: 20663
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:08

oei heel veel beter schap... en succes met het vinden van wel een leuk verzorg paardje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:12

ah maaikuhhh (K)
pijnlijkkk Huilen
als je weer kan rijden ga je op lis hoooor!!! Haha!
Byebye

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:13

hey
veel beterschap hoor. Een braaf paard vinden zowel om te kopen, als om te verzorgen, is nog zo makkelijk niet hoor!
Ik ben vanmiddag ook alweer gelanceerd Boos! Heb welgeteld 15 seconden in het zadel gezeten. En volgens de veearts moest m'n paard eigenlijk nog tot woensdag stilstaan (hij was licht onregelmatig begin van de week)
Kan dus nu ook amper zitten op m'n stoel Boos!
Veel succes met het vinden van een leuk bijrijdpaardje!
xxx

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 10:59

klinkt pijnlijk.
Veel sterkte.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 11:15

Nou, dat klinkt niet zo goed! Heel veel beterschap! En suces met het zoeken naar een verzorgpony!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:14

he bah, succes met het vinden van een leuk verzorpaard

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 00:26

maaike je weet je femke staat er nog..en binnenkort venissa..dus je kan altijd trug komen
kusjah

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 07:38

Kleine tip, laat altijd de eigenaar als eerste op een paard rijden, zeg maar gewoon dat je eerst een indruk wilt krijgen. Als dat niet kan, dan longeren. Deze tip kreeg ik van een mevrouw die regelmatig pony's aangeboden kreeg voor haar manege, als de eigenaar weigert of zogenaamd niemand kon vinden die even voor wilde rijden liet ze hem mooi staan.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:12

Oud topic. Dus een slotje