Gister eerste autorijles gehad..

Moderators: Murosch, Leo, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Melissa

Gister eerste autorijles gehad..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 14:32

Gister ben ik 18 geworden dus weer een gevaar op de weg erbij!
Tjee das nog best lastig. We werken met een stappenplan dus mocht gister alleen nog maar sturen, gas geven en remmen maar het was wel super gaaf! Een keer ben ik per ongeluk een stoep opgereden Schijnheilig maar dat kwam omdat ik door Bussum moest en daar waren allemaal van die smalle straatjes waar ze zo lekker geparkeerd stonden!

28 juni mag ik weer Lachen mijn instructeur gaat eerst op vakantie en ik moest naar de pearl Bloos kon het nummerbord niet lezen Lachen

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 08:45

AHhah bedankt, ik vond het wel super leuk, was ook een verassing voor mij dus dat was wel gaaf!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 20:27

hahah bedankt Lachen

Ik ga van de week ff theorieboeken kopen dan kan ik meteen afrijden Knipoog Schijnheilig

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 20:14

Suus25"]
[quote="Melissa schreef:
28 juni mag ik weer Lachen mijn instructeur gaat eerst op vakantie en ik moest naar de pearl Bloos kon het nummerbord niet lezen Lachen

Betrapt! naar de pearl melis.......das toch wel erg.....je weet toch dat ik bij Eye wish werk!......dus nooit meer zeggen dat je naar de pearl gaat he! Knipoog
[/quote]

Nerd Staat daar pearl Knipoog Neeee toch Bloos Bloos Bloos

*zoekt fluit smiley*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie