Ik zit in een school met niets dan pennyjongens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Ik zit in een school met niets dan pennyjongens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 17:06

ja het is nu dus officieel, ik heb het vandaag met mijn eigen ogen gezien. In mijn school zitten niets als Pennyjongens Rolleyes .
Langs onze speelplaats hebben we een wei, waar we 's zomers mogen gaat zitten als het mooi weer is, zoals vandaag dus. En aan die wei grenst een paardenwei waar 's zomers een kudde paarden staat. Meestal staan die rustig te grazen, maar deze middag hadden ze waarschijnlijk wel een slag van de molen gekregen Haha! . Ze waren dus lekker aan het spelen en rondrennen met elkaar.
Komt daar de eerste groep jongens af: "hé kijk die paarden doen" *wandelen tot aan de wei en gaan op de banken zitten die ervoor staan*
*ondertussen komen nog enkele groepen jongens bij*
En toen stonden ze allemaal naar de rennende paarden te gapen en toen begon het: kkkkk de hele tijd met hun tong klikken naar de paarden en uitspraken als "kijk daar!" en "wow jong Wow! " en wat in de handen klappen enz.. Toen de paarden uitgeraasd waren en terug rustig werden kwamen er een paar op de jongens af. Gingen ze op de bank staan om hem te kunnen aaien en begonnen ze met een paar suikerklontjes naar hem te gooien Rolleyes
o ja de jongens in kwestie zijn 15-17 Haha!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Capriootje, Elegance_, hollie, lukka63, Mutti, Pellelilly, Supertje, Tajmahal, tienus63 en 129 bezoekers