ik durf niet...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

ik durf niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 19:59

ik heb net een berichtje gehad met het telefoonnummer van iemand uit vaassen die paarden te verzorgen had. Nou wil ik heel graag weer een paard verzorgen en ik wil dus bellen.
Maar ik durf niet Bloos Boos! Frusty
Ik ben bang dat het niets is,of dat er weer iets stoms gebeurt en dat ik weer moet kappen.
he bah ik vindt dit helemaal niet leuk.Mijn hart zit zo ongeveer in me keel en ik krijg kippevel als ik eraan denk.Ik ben echt een schijterd.Kunnen jullie me wat moed inspreken??? *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:04

Life is short and meaningless,unless you make the best of it

Haha!

Wat zou het ergste kunnen zijn dat er kan gebeuren??

Je kan heel erg dom overkomen aan de telefoon ofzo. Nou mocht dat het geval zijn, dan zie je die mensen toch nooit terug. Dus wie niet waagt wie niet wint. Je kan wel blijven wachten tot je een ons weegt en iemand verzorgponby's in je schoot werpt, maar dan zul je wel heeeeel veel geluk moeten hebben.

Dus gewoon bellen. Mocht het finaal fout gaan hang je gewoon weer op Haha!

Mijn motto:

Do one thing every day that scares you!

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:23

je hebt niks te verliezen, dus ik zou het gewoon proberen.
nee heb je en ja kun je krijgen, gewoon bellen dus en je over je angst heen zetten.
desnoods bedenk je eerst een beetje wat je wil zeggen en weten, en schrijf dit desnoods op, dat helpt bij mij altijd wel als ik een telefoontje moet plegen wat ik niet zo durf.
veel succes!!!

.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:34

Och ja ik ken dat!!!
Ik kan ook uren naast de telefoon zitten (dan zit ik wel achter de pc te bokken ondertussen, zo slim ben ik dan ook nog wel Tong uitsteken ) dat ik wil bellen maar niet durf.
Als je maar eenmaal dat nummer hebt gedraaid dan valt het altijd mee.
Gewoon uitleggen waarvoor je belt en houd pen en papier bij de hand om dingen op te schrijven die ze jou vertellen.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:40

Gewoon bellen inderdaad. Ik zal eerder een, aan de telefoon wat nerveus overkomende, potentiƫle verzorgster uitnodigen dan zo'n kind wat zichzelf geweldig vindt. Dus hakkel gerust Haha!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:05

Denk maar er wel ergere dingen zijn. Als je gebeld heb dan valt het altijd mee en kan je er acheraf om lachen. en misschien wel heel veel plezier beleven met je paarden!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 21:09

nou ik heb toennet gebeld,maar ik kreeg een voicemail aan de lijn.
Ik probeer het zometeen nog een keer,als ik het durf..... Haha!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 21:09

Nee heb je, ja kan je krijgen.
Gewoon bellen! Ik heb dat ook vaak gehad hoor. Maar doordat ik toch gebelt heb (oke de eigenaar belde mij eerst maar doordat ik terug gebelt heb) heb ik nu 2 super verzorgpony's!!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:49

Gewoon bellen en doen! Ik ben ook de 1e X gewoon het erf op gegaan. Naam onthouden en de voldende dag gebelt of ik nog eens mocht komen(na een half uur met Heleen(My Dominique) overleggen/ruzieen wie zou bellen). Het resultaat: een eigen pony, 1(over een paar dagen 2) verzorg pony's en een verzorg paard waar ik ook op rijd.

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:54

ik zeg maar altijd zo wie niet waagt , wie niet wint
wie niet schijt , wie niet stinkt oftewel ga ervoor nee heb je ja kun je krijgen Haha! sucses

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 13:00

Ik ken het verhaal, ik ben net zo'n schijterd als jij, wat betreft vreemde mensen bellen. Op mijn werk durf ik gewoon iedereen te bellen, maar thuis, brrrr.....
Ik schrijf altijd precies op wat ik wil vragen, dus wie wat waar wanneer, waarom en waarmee. Dat helpt een hoop en ik word er wat zelfverzekerder door. Succes en gewoon bellen: aan de telefoon kunnen ze niet zien dat je een rood hoofd hebt en dat het je dun door de broek loopt....

Succes!!!!! Haha!

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 14:10

Zet alle irrationele gedachten opzij, is moeilijk, weet ik, maar wat is het ergste dat nu kan gebeuren?
Ikzelf zit hier wel heeel stoer te typen, maar ik ben echt een telefoonheld, maarrrrr... persoonlijke gesprekken van man tot man vind ik juist heel eng.
Ik heb met telefoneren echt zoiets van; niemand die mij ziet, dussss...
Jij gaat gewoon die telefoon pakken en bellen, punt! Knipoog
Niets aan het handje. Succes en laat even weten hoe het ging!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 19:44

nou,ik heb gebeld.....nou ja eigenlijk me moeder,die had ff voor mij gebeld(wat heb ik toch een liefe mammie)
zondag mag ik ff komen kijken.Tgaat om een meerdere paarden en het is dan de bedoeling dat ik meega met wedstrijden,ze op en af zadel en alles.En ik mag een al wat oudere merrie misschien wel gaan rijden.
Dus nu heb ik zin in zondag,Ik vertel wel hoe het ging

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 22:26

Goed zo Missy! Zie je wel! Stel je nou toch voor dat je niet gebeld had, dan was deze kans je mooi ontschoten! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 22:56

Veel geluk zondag, ik hoop voor je dat het iets is Knipoog

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 23:36

hee gaaf joh! hoop dat het wat is!
Ik heb ooit ook zo gezeten, had eindelijk afspraak, durfde ik niet te gaan Bloos ik er heen gefietst, wilde ik het erf op, staat er een hond, dat was voor mij een hele goede reden om weer om te keren. de pony's heb ik nooit verzorgd Haha!

Maaruhm lief dat je moeder gebeld heeft Lovers en succes zondag!