Update: En de bijrijder was weer weg....

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:21

janna schreef:
En anders misschien toch betalen?

Is misschien niet eens zo'n gek idee! Al is het maar 25 euro ofzo, dat kan iedereen nog wel betalen. Dan is het in ieder geval minder vrijblijvend en reageren er ook alleen mensen die echt serieus zijn. Als het dan iemand is die echt goed bevalt en 'm niet na een paar weken smeert kun je die bijdrage altijd weer laten vervallen.
Het is veel te ver weg voor mij en ik rij al een paardje, maar anders zou ik m'n handjes dichtknijpen als ik zo'n kans zou krijgen!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:31

Oh, verkeerd begrepen. Moet nog een beetje wennen aan het idee dat er mensen zijn die betaalde worden voor het rijden ipv dat ze zelf moeten betalen *LOL*

Ik denk dat als mensen er voor betaald worden en je treft een slechte dat het paard dan afgeraffeld wordt omdat hij/zij z'n centen toch wel krijgt (de eigenaar is er immers niet bij om het te controleren) en dat als mensen er zelf voor moeten betalen ze eerder bereid zijn om het maximale eruit te halen en goed voor het paard te zorgen (je reageert immers niet op iets waar je eigenlijk geen zin in hebt en waar je nog voor moet betalen ook, als ze er voor betaald worden krijg je ook weer mensen die alleen maar op het geld uit zijn), maar aan de andere kant kun je dan ook weer een slechte treffen, dan heb je ook weer mensen die te beroerd zijn om te moeten betalen voor het uitmesten van een stal, het schoonmaken van het tuig etc..

Maar het is in ieder geval helemaal niet zo verkeerd voor de motivatie als er wat geld mee gemoeid is.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 11:06

janna schreef:
En Margreet, denk je nu echt dat ik een paard afraffel omdat ik er toch wel voor betaald krijg?? Dan snijd ik alleen maar mezelf in de vingers. Aangezien de eigenaar echt wel kan merken als ik hem heb gereden. Bovendien ik zou me schamen, als ik hem opzadel, en klein rondje rijd, weer afzadel en daar geld voor vraag. Maar ja, misschien zijn andere mensen niet zo.

Ik doelde meer op die andere mensen, niet op jou hoor!
Maar je hebt er soms types tussen zitten. Het zal ongetwijfeld de minderheid zijn, maar je zal er maar net eentje treffen voor je paard!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie