Update: En de bijrijder was weer weg....

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:16

haha Laura, je zou haast zeggen dat we het over hetzelfde paard hebben of zo. Zou het aan de buurt liggen waar ze staan? Of zou het aan de mede stalruiters liggen? Hihi
Of eigenlijk kan dat niet, want ik heb die meid nog nooit gezien. Ik heb haar dus ieg niet weggejaagd. Succes met de volgende dan maar. En anders misschien toch betalen?
hoewel, dan zeggen ze dat ze hun been hebben gebroken, haha.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:24

ik bedoelde andersom betalen, Margreet. Maar dat maakt neit zo veel uit. Ik denk idd dat het werkt als er geld heen en weer gaat, welke kant dan ook op.. (dus of betalen, of geld toekrijgen..)

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 23:48

Margreet schreef:
Oh, verkeerd begrepen. Moet nog een beetje wennen aan het idee dat er mensen zijn die betaalde worden voor het rijden ipv dat ze zelf moeten betalen *LOL*

Ik denk dat als mensen er voor betaald worden en je treft een slechte dat het paard dan afgeraffeld wordt omdat hij/zij z'n centen toch wel krijgt (de eigenaar is er immers niet bij om het te controleren)

Hier in de buurt is het dus heel moeilijk om aan ruiters te komen. Het is al helemaal moeilijk om aan goede ruiters te komen. Daarom worden mensen hier soms betaald om een paard te rijden. ook om gewoon een paard in het bos rond te rijden, en lekker een poosje te stappen.
En Margreet, denk je nu echt dat ik een paard afraffel omdat ik er toch wel voor betaald krijg?? Dan snijd ik alleen maar mezelf in de vingers. Aangezien de eigenaar echt wel kan merken als ik hem heb gereden. Bovendien ik zou me schamen, als ik hem opzadel, en klein rondje rijd, weer afzadel en daar geld voor vraag. Maar ja, misschien zijn andere mensen niet zo.

En over dat gebroken been, snoopy (?), zie mijn topic, hoe zeg je dat je een paard niet meer wilt rijden. Dan snap je wat ik bedoel. Heb het tegelijk met dit topic geplaatst ongeveer.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie