Update: En de bijrijder was weer weg....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Update: En de bijrijder was weer weg....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 19:12

The continuing quest for a good bijrijder...

Jaja, we hadden er eentje. Met de nadruk op hádden...

Dat meisje van de marktplaats daar had de eigenaresse mee gebeld en die wilde wel. Had twee paarden, maar met ééntje kwam ze niet verder dan B en de ander was te jong. En aangezien ze van de paarden haar beroep wilde maken zocht ze een goed leerpaard waar ze ook wedstrijden mee kon rijden. Dus proefgereden.... ging goed. Ze was heel enthausiast en alles leek prima te gaan. Vriendinnen mee, die ook op het paard natuurlijk (al is dat iets wat ik nooit zou doen met een nieuw bijrijdpaard maar dat terzijde)
Van de week nog gevraagd 'Denk je dat je dit wilt blijven doen? Dan mail ik de andere reacties van marktplaats dat we iemand gevonden hebben' Ja hoor, ze vond het nog steeds hardstikke leuk.

En vandaag belt ze op dat het toch te druk werd en ze er mee wilde stoppen.

Verward Lips are sealed

Dus nóg twee (deeltijd) werkeloze paarden in Lunteren. Wat IS dat toch met die bijrijders???

Zucht. Vanavond komt er weer iemand kijken via de marktplaats. Ben benieuwd hoe dat nou gaat ( nr 4 ondertussen..) Frusty

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 19:26

Nope Janna, is al over gesproken. Maar dat is op dit moment absoluut geen optie omdat er dan scheve gezichten zullen komen. Ik bedoel, ik rijd Iwaldo met liefde zo, maar als er bijrijders gaan komen die hetzelfde doen en daarvoor betaald gaan worden, ik ben niet achterlijk. En als zou ik dan misschien solidair zijn en het gratis blijven doen, ik weet wel zeker dat de bijrijder van het andere paard van Waldo's eigenaar dat niet zal doen.

Dus dat zou enkel wrijving opleveren op stal... helaas...

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Cowgirl83, fnpetter1990, Furst, Heide83, idion, laura_estee, MightyMike, Miriam91, NoorW, Oehlala, Raineri, sberg, shadowstar, Symke, Tvko en 176 bezoekers