Dure pensionstal en nog betalen voor weide ook !

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:29

Bij ons zit het weiland er gratis bij en kun je kiezen tussen groep of op een apart landje (eventueel met 2 paarden). Als het personeel de paarden binnen en buiten zet, dan gaat het geld kosten.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:01

irish_lady schreef:
Pff zijn jullie serieus? Hij moet toch wel paard kunnen blijven en geen gebruiksvoorwerp!

Een paard kan prima paard zijn als niet bij maar naast andere paarden in het weiland staat. Wat heb je eraan als je paard afgetuigd wordt???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:44

Sommige mensen willen hun paard wèl buiten hebben, maar niet in een groep. Iedere paardeneigenaar mag dat voor zichzelf bepalen, dat is namelijk niet aan de staleigenaar om daarover te beslissen.

Lundi, een extra bedrag is volgens mij alleen reeel als daar de tijdelijke service van binnen- en buitenzetten volgens jouw wensen bij hoort. Anders niet.
Bij ons op stal is dat de regeling, wei is gratis, maar de service kun je voor kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 13:57

Anya, er staat PRACHTIGE paard, niks over duur of wat dan ook. Als ik in Lundi's schoenen stond en al die ellende achter de rug had, dan zou ik ook zo onwijs voorzichtig zijn. Sterker nog, ik bèn zo voorzichtig en niet zonder reden. Dat is niet omdat mijn paard duur zou zijn, maar vooral omdat ik niet wil dat hem iets naars overkomt door onvoorzichtigheid of onachtzaamheid.

Bovendien heeft ze dat paard net en weet ze dus ook niet hoe dat dier in groepen is, ineens op het land keilen met een stel anderen lijkt mij dan gewoon ook iets overdreven en vragen om problemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 14:04

Lundi wil wel graag dat haar nieuwe trots buiten komt, maar niet zomaar in een groep misschien?? Volgens mij hoort Lundi niet bij de groep die het paard het liefste binnen houdt, dus ik snap niet waarom dit topic daar ineens over moet gaan? En die 40 euri extra is ook nog een puntje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 14:14

De stalling is niet overdreven duur voor deze omgeving hoor, er zijn wel meer stallen die dergelijke bedragen vragen.
Uit de eerste post heb ik begrepen dat lundi haar paard liever niet in een groep heeft en dat begrijp ik volkomen. Ze weet niet eens hoe haar paard zich gedraagt in de groep en als ze dezelfde pech heeft als ik (die van mij slaat namelijk niét van zich af), dan zit ze weer de hele zomer met veeartsen op de dam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 22:44

Irish Lady, als jij je paarden graag dergelijke risico's laat lopen, dan is dat prima, maar dring het nou niet op aan andere mensen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Natascha, Sanet, senna21, Sintara en 28 bezoekers