Je meest genante ervaring?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Je meest genante ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:08

Nou die van mij was wel weer ff extreem vandaag. Een vriendinnetje van mij en ik bellen ong 3 keer per dag Haha! Tja je moet toch zo de dag eens doorspreken he Haha!

Nou hadden het we vorige week al over haar verjaardag en of ze nog wat ging doen daaraan. Nou ze wist het nog niet! Ze is 24 mei jarig. Dat was nog meerdere keren besproken en mensen hadden mij nog gebeld: Joh wanneer is ....... jarig? Uhh 24 mei!

Nou belde ik doodleuk vanochtend met iets. En vanmiddag belde ze mij met iets. En vanavond belde ik haar weer voor iets. Na een tijdje zegt ze : hee ik ga hangen, want ik heb visite! Dus ik met mijn ozo snuggere vraag: Visite Verward Hoezo dat dan Verward Nou omdat ik jarig ben............. Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Uhhhhhh ow ja Bloos Bloos Bloos

Ik kon mijn ogen wel uit mijn kop schamen, drie keer aan de telefoon en niet een keer gefeliciteerd. Das toch wel heel erg of niet Verdrietig

Ze kon er gelukkig om lachen.............

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:15

hahahaha ja das echt genant ach ik heb nog wel ergere dingen gedaan/gezegd in mijn leven dat ik echt door de grond wilde zakken.

ik had een collega die ik goed ken en prive ook mee omga, die had het in zijn rug. een andere toenmalige collega die heeft een raar oog, dat is echt het eerste wat je ziet als je hem ziet. Blauw oog

collega 1 zat dus ziek thuis en collega 2 vroeg aan mij joh hoe gaat het met collega 1.

nou zei ik die heeft nog steeds erge last van zijn oog..ehhhhhhhhh....rug... (s h i t zei ik oog? aaarggggg) Bloos!

hahahaha das nog een veel ergere blunder dan de jouwe toch? *LOL*

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132053
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:21

Ai, dat klinkt behoorlijk bekend Knipoog
Zo ben ik mijn mannetje eens vergeten te feliciteren met z'n verjaardag.
Het feestje hadden we de week ervoor al gevierd, het kadootje was al ruimschoots in het bezit van de rechtmatige eigenaar *LOL*
En op de dag zelf tufte ik gewoon naar mijn werk, waar ik van harte gefeliciteerd werd Verward
Schaam, schaam, schaam Bloos! Bloos!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:23

Ik ben precies hetzelfde.... alles behalve een wandelende agenda Haha!
Gelukkig kon ze er om lachen!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:23

dat ik sóchtends een rok aantrok waar de voering los van zat en dacht dattie wel zou blijven zitten.......... deed ie ook totdat ik bij de Albert Heijn bij de kassa in de rij stond .............. Haha! Haha!

Toen hing ie om mn voeten Bloos!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:54

gijsenkim schreef:
dat ik sóchtends een rok aantrok waar de voering los van zat en dacht dattie wel zou blijven zitten.......... deed ie ook totdat ik bij de Albert Heijn bij de kassa in de rij stond .............. Haha! Haha!

Toen hing ie om mn voeten Bloos!


rolt over de grond van het lachen HAHAHAAHHAAHAHAHAHAHHAH

waar was ik toen? ahahahahha

Saphia89

Berichten: 579
Geregistreerd: 14-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:01

Mijn meest genante ervaring was toen ik een les zonder zadel ging rijden..
Ik ''sprong'' op mijn pony en rolde der aan de andere kant weer af Tong uitsteken

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:01

Hoi,

Ik heb het zelf ook een keer gehad en die persoon had het zelfde op mijn verjaardag. Dat werd dus twee keer bellen die dag (de 2e keer om alsnog te feliciteren). Je voelt je dan echt superstom!

Judith

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:18

fjord_ido schreef:
hahahaha ja das echt genant ach ik heb nog wel ergere dingen gedaan/gezegd in mijn leven dat ik echt door de grond wilde zakken.

ik had een collega die ik goed ken en prive ook mee omga, die had het in zijn rug. een andere toenmalige collega die heeft een raar oog, dat is echt het eerste wat je ziet als je hem ziet. Blauw oog

collega 1 zat dus ziek thuis en collega 2 vroeg aan mij joh hoe gaat het met collega 1.

nou zei ik die heeft nog steeds erge last van zijn oog..ehhhhhhhhh....rug... (s h i t zei ik oog? aaarggggg) Bloos!

hahahaha das nog een veel ergere blunder dan de jouwe toch? *LOL*


jaaaaa, dat is véééél erger!!!! waaahahahaha!!! zou ik net zo kunnen hebben!! Bloos! Bloos! Haha! Haha! Haha!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:23

Dat verjaardag-vergeten is echt verschrikkelijk bij mij, vandaar dat ik buiten mijn ouders, oom en tante en mijn vriend meestal niemand feliciteer.
Om situaties als "die persoon heeft ze wel gefeliciteerd, en mij niet" te voorkomen. De mensen die mij goed kennen, weten dat wel, als ik er aan denk, zeg ik het natuurlijk wel, maar als ik het vergeten ben is dat echt niet expres.
Mensen die mij dan minder goed kennen, kunnen dat wel eens verkeerd opnemen... jammer maar helaas, als een vriendschap staat of valt met elkaar wel of niet een gelukkige verjaardag wensen... (dan had ik zelf ook al veel mensen moeten laten vallen, ik verjaar namelijk midden in de zomer, en niemand van de mensen die ik via school ken denken daar aan hoor )

En over mijn eigen meest genante ervaring ga ik eens goed nadenken Cool

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:38

Tja, das l*llig! Haha!
Maar ik weet er zelf alles van, beide kanten op.

Daarom kondig ik mijn verjaardag altijd van te voren aan. Geef altijd meer dan genoeg hints.

Andersom zeg ik altijd tegen mensen dat ze me wel moeten helpen herinneren, omdat ik het standaard vergeet.
Ik vergeet het echt ALTIJD (behalve familie)! En juist omdat ik het al aangeef bij mensen kunnen ze het me vergeven. Al geven veel mensen mij nu ook een hint als ze jarig zijn.

Enne, de bokt-kennissen die ik heb vergeet ik niet snel. Dankzij de openingspagina van bokt OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:39

Voordeel is: Ze belt mij zelf al een jaar of drie een maand te laat of een maand te vroeg Haha!

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:42

Djiez, Piep ga je schamen in een hele grote hoek Knipoog

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:45

Dat ik naar mijn werk ging in mijn mooie suede pak met mijn mooie suede rok,... En dat ik nog dacht "Goh wat kijken er een hoop mensen naar me op dit tijdstip van de dag Verward".

Dat ik binnen kwam op mijn werk, en me omdraaide en dat een collega mijn achterkant zag,...

"Ehm Anouk, je rist is opengesprongen,... "

Ik droeg dus een panty met daaroverheen nog een string om afzakken tegen te gaan,... Ik wil echt niet weten hoe dat eruit heeft gezien Bloos!.

Mijn rits was dus stuk, het is nog 3 x meer gebeurt die dag,... Bloos Gelukkig had ik allemaal vrouwelijke collega's, we konden er hard om lachen.

Misschien niet mn meest genante, maar wel mijn meest recente Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:50

Anoukie schreef:

Misschien niet mn meest genante, maar wel mijn meest recente Haha!.


Bloos! Bloos! Bloos! Bloos!
De mijne is ook meer de meest recente inderdaad. De meest genante heb ik bewust verdrongen Haha!

Maarre...........men ..........das wel erg ja Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:52

vertel pipo vertel, ik heb ook met het schaamrood op mn kaken mijn zorgvuldig bewaarde geheim verteld Haha! Haha!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:59

gijsenkim schreef:
dat ik sóchtends een rok aantrok waar de voering los van zat en dacht dattie wel zou blijven zitten.......... deed ie ook totdat ik bij de Albert Heijn bij de kassa in de rij stond .............. Haha! Haha!

Toen hing ie om mn voeten Bloos!


whaha echt deze vind ik toch het beste hoor!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:05

Hahaha Kim, jij had net zoiets als ikke dus. Ik liep vrolijk op straat naar mijn werk met mijn achterkant gehuld in een string, panty en dan weer string,...

Jij deed gewoon meteen alles uit!

Als me dat vroeger was overkomen wanneer ik aan het stappen was, had ik een vet probleem!!!

ik wilde dan nog wel eens vergeten iets onder die rok aan te doen Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:06

Bloos! Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:09

gijsenkim schreef:
vertel pipo vertel, ik heb ook met het schaamrood op mn kaken mijn zorgvuldig bewaarde geheim verteld Haha! Haha!


Moet ik ze allemaal vertellen?

Nou 2 dan, allebei mantechnisch:

1. Gesprek bij prospect, ik word opgehaald door de meneer waarmee ik het gesprek heb. En dat IS me toch een lekker ding, dat ik spontaan het schaamrood op mijn kaken had, begon te stotteren, en de meneer had het door dus begon ook nog eens te flirten. Na 10 minuten heb ik gezegd: Sorry ik kom er niet uit, mag ik u morgen bellen voor een nieuwe afspraak. Dat mocht gelukkig. En mijn collega is een week later gegaan.

2. Wederom gesprek met lekker ding, maar ik had al weer wat meer ervaring, dus bovenstaande ervaring zou mij geen tweede keer : gebeuren Haha! Dus na het gesprek wandel ik naar mijn auto, en rij naar achteren. Op dat moment zwaait de leuke meneer uit het raam en ja.............BOEM tegen een paal aan. Dikke deuk.............ik kon werkelijk door de grond zakken. Verdrietig Bloos Ow wat schaamde ik mij!


Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Ik heb een abonnement op mijzelf voor schut zetten namelijk. Schijnheilig

Nathalie02

Berichten: 2443
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:10

Hahaha....

Ik onthoud me maar van de blunders.... Bloos! ben ik morgen nog niet klaar..... Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:11

hihihihi, geweldig MEER, MEER, MEER Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:12

gijsenkim schreef:
hihihihi, geweldig MEER, MEER, MEER Haha! Haha! Haha!


Zo heb ik trouwens ook al een keer een wedstrijd gesprongen met een rijbroek waarvan de naad kapot was. Precies op het kruis. Alleen had ik dat pas door toen ik na de wedstrijd naar het toilet moest Bloos

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:14

whahaha dat met zo'n knappe meneer dat had ik een keer met een sollicitatiegesprek....

ik heb uiteindelijk de baan wel gekregen, maar phoe hee... ik heb nog nooit zo gestottert in mijn leven...hahaha

het was ook wel een stuk hoor.... hij heeft later het werk verlaten om te gaan waterpoloën op olympisch nivo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:20

Over sollicitaties gesproken:

Toen ik nog Juf was op een Manege had ik twee dames die toch echt zwaar waren ( dik 120 kg) en in principe namen we die mensen niet aan. Ik weet dat het discriminatie is maar onze paarden wilden we toch graag heel houden. Deze waren er per ongeluk doorheen geglipt en konden we moeilijk afzeggen.

Maar we hadden maar 2 paarden die geschikt waren voor beginners en voor tegelijk voor het zwaardere werk. En de ene was kreupel dus de dame moest op de andere. Ik viel in voor mijn collega al enkele weken en de dame kwam voor het begin van haar 4de les van mij woedend naar de bakrand. Dat ze al weer op die Kknol moest, en ik deed dat alleen maar om haar te pesten. Ze wilde op Heidi ( Net 1.60, volbloedmodelletje) dus ik zei eerlijk: Sorry maar daar bent u net wat te zwaar voor. Heidi is geschikt voor kleine dametjes. Daarop werd ze helemaal link.............En ging naar mijn collega in de bar om die vol te schelden over mijn keuze. Die loste dat gelukkig goed op door mijn mening vast te houden.

Dame nooit weer gezien...............totdat: Ikzelf een paar jaar later had bedacht wat anders te willen dan paardenland, en dus op gesprek ging voor commercieel medewerker bij een bedrijf in Hilversum. Ik had een gesprek met een P/dame...........de naam herkende ik op dat moment nog niet. Maar je voelt hem aankomen............de desbetreffende dame kwam tegenover mij zitten, en kon zich niet zo goed proffesioneel gedragen. Toen schaamde ik mij dood. Nu denk ik: SJonge onproffesioneel wijf!