Een goede pensionstal is moeilijk te vinden....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:20

Tot een paar jaar terug heb ik in Diemen gestaan, ik zal de plussen en de minnen even voor je op een rij zetten.

Plus:
- geen kaklui Haha!.
- paarden gaan in de winter overdag een (paar) uur in de paddock
- paarden gaan szomers elke dag in de wei
- niet te groot
- bos aan het terrein, dus buitenrijden zonder gedoe met over de weg rijden
- geen kantine aan de binnenbaan Haha!
- hele fijne buitenstallen
- de eigenaar is gestopt met drinken

Min:
- eigenlijk een westernstal, dat is even wennen
- stalmanagement laat wel eens te wensen over, wat wil zeggen dat het personeel zich soms slecht kan verplaatsen in de wensen van de klant
- zie boven, wat weer betekent dat je zelf goed op moet letten hoe je paard verzorgd wordt.
- klein aantal groepslessen op woensdag en zaterdag

Vanwege de minnen ben ik vertrokken, maar ik heb begrepen dat het tegenwoordig allemaal wel wat beter gaat dan voorheen. In de regio Amsterdam (tot max half uur reistijd voor mij) is dit de enige stal waar de paarden elke dag buiten komen en waar een binnenbaan is en met een bos als achtertuin.
Bij de huidige eigenaar wil ik niet meer terug (persoonlijke redenen), maar du moment dat er -goede- nieuwe eigenaren in komen, ga ik waarschijnlijk wel terug.

De stal waar ik nu sta heeft wel een luxere en uitgebreidere accomodatie EN weiland, maar daar komen de paarden in de winter eerder in de trainigsmolen terecht dan los buiten, maar verder is het een topstal.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 20:42


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Elegance_, hokke, MarjanB en 18 bezoekers