Rockje is nu bij z'n nieuwe baasje **lang ;)**

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Rockje is nu bij z'n nieuwe baasje **lang ;)**

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 11:10

nou dit is eigg meer een verslag van gister Knipoog

Gister was het de 'grote' dag, Rocky werd opgehaald door zijn nieuwe baasje. Heb er al een paar nachten van wakker gelegen en met allemaal horror scenario's van trailer-rampen in mijn hoofd gezeten Haha!

Eerst had ik even Rock los gegooid in de bak dat hij even z'n energie kwijt kon, voor de reis straks... maar meneer vond het veel lekkerder om te gaan rollen en bij de open bakdeur in het zonnetje te gaan snurken Dromen
Dus Roeck even op stal gezet en een borsteltje eroverheen gehaald Lachen

Toen kwam Machteld, met haar ouders en een vriendin (ja zijn nieuwe baasjes Tong uitsteken )
We hebben toen alles geregeld, Rock heeft ze toen gebandageerd en toen mocht de fjordie even laten zien hoe braaf die de trailer op liep Knipoog
Dat deed die ook super braaf, en nam meteen een grote hap van het hooi.
Hij werd vastgezet, liep een beetje te stampen en te hinniken (veel geduld heeft hij niet als de trailer niet in beweging is Haha! ) , we hebben afscheid genomen en daar gingen ze op weg...
Zelf had ik het daar even moeilijk mee, maar al gauw dacht ik aan het reuze ( Wow! ) weiland waar die op komt te staan met andere paardjes, zijn toekomstige fjorde-maatje Moby en het pony-voetbal wat hij misschien gaat doen... en toen was ik voor hem heel erg blij

Ik heb een mailtje gehad dat alles goed is gegaan, ze hebben wel lang in de file gestaan maar Rock zat lekker uit het raampje te kijken en hooi te kanen Vingers aflikken De aankomst ging ook goed.
Hij ging rustig de trailer af en heeft even lekker zijn beentjes kunnen strekken en heeft ook even op stal gestaan.
Toen is die het 'kleine' weiland op gegaan met de twee tinker jaarlingen en heeft gespeeld en (natuurlijk Haha!) veel grasjes te grazen genomen Knipoog

Nou sorry voor het lange verhaal... maar ik ben nu heel erg blij dat het allemaal zo goed ie gegaan en dat mijn fjordie-ventje een heel goed leven te gemoed gaat

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 12:03

fijn om te lezen dat je paardje goed terecht is gekomen. Zo te lezen gaat je paardje daar een leuk leven tegemoed. Tof dat de mensen je hebben laten weten dat alles goed verlopen is!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 12:21

Idd fijn om te horen dat ie goed terecht is gekomen!
Zo te horen gaat hij het er wel fijn krijgen Lachen

machteld
Berichten: 267
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 11:36

ja gelukkig is alles goed gegaan en heeft rocky het erg naar zijn zin ... we hebben veel foto's gemaakt en een kleine selectie staat bij in the picture ...

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 12:03

oh ok ga ik even kijken Haha!

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 12:29


Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:44

Wat fijn dat het zo goed ging Lachen

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 12:48

Wat fijn zeg, dattie zo'n goed tehuis heeft gekregen! Ik ga gelijk even de foto's bekijken Knipoog Tong uitsteken

c_alsemgeest

Berichten: 20666
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 12:53

ja ben ook helemaal happy Haha! want ik vond het echt verschrikkelijk om hem weg te moeten doen vanwege mijn rug Boos!
Maar nu die een goed baasje heeft vind ik het al een heel stuk minder erg