Ik ben weer ponyloos.. :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Ik ben weer ponyloos.. :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 01:28

Ja.. jullie lezen het goed.. Huilen
We hadden dus Riona en daar was ik natuurlijk heel erg blij mee, vooral de eerste maand (waar ik misschien net 1 weekje van heb kunnen rijden zonder dat ze onregelmatig liep) nu had ze me vorige week zooo hard geschopt, zonder reden.. en ik begon een beetje bang voor haar te worden. Huilen
sinds 2 weken was ze heel erg kreupel, en kon ik dus niet rijden. ik was bang voor haar geworden dus het ging gewoon niet meer.
we hadden gewoon geen band, pasten niet bij elkaar. ze deed de laatste tijd zo chagrijnig tegen me, niet meer leuk gewoon.
dus sinds vanmiddag is ze niet meer van mij.
ik vind t heel jammer maar het is wel beter natuurlijk.

we zijn wel al naar een pony wezen kijken vandaag. bruine ruin van 1.51 zonder papieren, 6 jaar en L1 dress. maar hij was niet echt mooi en kon niet zo echt lekker rijden.
het werd al donker en de 'bak' was heel erg nat dus ik moest op een bospad rijden. en hij was gewend daar te rijden als ontspanning dus het ging niet zo goed haha.
hij was ook ontzettend stug in de mond.
maarja die pony werd er natuurlijk gek van dat pad steeds op en neer.. dus ik reed naar achter en galopeerde een stukje, pakte hem terug in draf en stap en draaide om..... en ineens trekt ie de teugels uit mn handen en geeft ie een *bok* met zijn hoofd tussen zn voorbenen!!! Bloos ik dacht echt daar gaaaa ik!!! en racen joh! niet normaal!!!! en veel bokken.. zucht..
toen mochten we in d ebak rijden van een boer daar..
maar helaas was het niets. Lachen
we kijken gewoon rustig verder!
Laatst bijgewerkt door Nathalie op 21-01-02 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 01:56

Hee Nath, wat zonde zeg! Hoop dat je snel een leuk nieuw paardje vindt dat wel bij je past! Haha! Succes!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 08:15

heeey jammeer dat dat ruintje niets was.
volgende keer beter toch?

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 09:57

Jammer zeg.... Maar we vinden wel wat anders voor je!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:07

hee jammer joh dat rioon niet zo leuk was! Maar er komt vast snel een heel leuk paardje Lovers . Naar wat voor soort ben je beetje opzoek?
Sterkte hè

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:39

Heel erg jammer van Riona, maar het is nu eenmaal zo gelopen. Veel suc6 met het zoeken naar een nieuwe pony! Lovers

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:43

Hee Nathalie. Toen ik bij jou was zag ik ook dat Riona heel chagrijnig deed. En dat jullie eigenlijk niet zo goed bij elkaar pasten (sorry). Je had het nog een tijdje vol gehouden, maar als je bang voor haar wordt... Verstandige keus, en geef niet op, je vindt vast wel het paardje van je dromen Knipoog

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:13

o wat jammer dat rioon niets was!
maarja gewoon lekker verder zoeken! Lachen veel succes!
groetjes monica

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:19

Jee wat jammer zeg! maar wel goed dat je voor jezelf toe wilt geven dat het niet gaat. Veel succes met het vinden van een ander paardje!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:46

jammer dat dat ruintje niets was, vandaag naar beauty nietwaar?
tja als riona niet bij je pastte, geen andere keus he
succes met je zoektocht naar het perfecte paardje Lovers

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 13:22

Nee beauty bleek ineens verkocht te zijn! Verward Verward Frusty Frusty Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Blijkbaar was het geld tch wel belangrijker dan een goed tehuis. Ik zit nu bij jessica (obsession) in apeldoorn en we zijn naar heel veel mensen aan t bellen en hopen vanavond zo veel mogelijk ponies bekeken te hebben. Jullie krijgen nog een verslagje!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 13:45

Wat sneu dat het niet klikte.

Omdat je het er laatst nog over had dat je het zo erg zou vinden dat Riona weg moest als je 18 was, kun je dan nu niet (nu je toch de kans weer hebt) een paardje van 1.60 bijvoorbeeld kopen die niet weg hoeft als je 18 wordt?

Succes met zoeken!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 14:25

Slik...

Nou veel sterkte en veel succes met het zoeken naar een leuk paardje!
Hopelijk heb je nou meer geluk!
Succes

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:21

He, wat jammer voor je!!!!Ik zal ook wel beetje rondkijken, hoop echt dat je snel een nieuw maatje vindt!
En anders kom je binnenkort maar lekker bij mij rijden, als Megan er is!!Jij houdt wel van tempo geloof ik Schijnheilig
Ik vind het heel klote voor je, maar het is idd beter zo, anders heb je er later ook spijt van. Zie je haar nog wel nu?

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 17:19

ah wat jammer
maar je kon er ook beter nu achterkomen dat het niet klikte dan over een jaar en dan heel erg gehecht zijn
dat was je nu waarschijnlijk ook wel maarja
nou veel succes met het zoeken van een ander paardje

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 17:25

edit
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 06-02-02 21:38, in het totaal 1 keer bewerkt

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:39

heej nath..
jammer dat riona niks was
ik hoop dat je snel een leuke nieuwe pony vind.
ik ben benieuwd Lachen

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 20:00

s
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 17:28

Jammer, echt jammer. Het leek me echt een heel leuk paardje, maar als het niet klikt moet je het natuurlijk niet doen.
Veel succes met een nieuwe pony zoeken. Hopenlijk vind je snel een leuke, zodat je niet te lang ponyloos bent. SUCCES Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:34

Wat een nieuwe pony betreft: NORA!!!!!
Lijkt me echt wat voor jou... Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:00

Waar is Riona nu heen dan?
Ik vond het wel een leuk beestje, maar ja je kunt er beter nu achter komen dan over een paar maanden.
Succes met je zoektocht! En wees kritisch!

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 01:50

Tja, sommige mensen kopen en verkopen het ene paard, pardon pony, na de andere....

En dan nog een pony kopen die over een paar jaar toch weer weg moet "omdat je 18 wordt" (smoes nr.1).

Vind je het raar als ik daar een beetje misselijk van wordt?

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 08:15

waar ben jij mee bezig zeg!?!? Boos!
denk je dat we haar weg doen voor ons plezier!?
jezus zeg houd gewoon ff je grote mond dicht! Lips are sealed Huilen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 08:22

IK vind dat raar Lunatic! Boos!

Dit is al de zoveelste keer dat je iemand aanvalt omdat zij het niet ziet zitten om met een pony door te gaan!
Ik geef toe dat er ook een paar gevallen bij zaten waar ik mijn vraagtekens bij had, maar nu?!

Geef haar eens ongelijk!

Nu had ze zich nog niet al te veel aan het beestje gehecht, zonder al te veel omhaal kon ze het beestje kwijt, dan zou ze toch wel gek zijn om dit dier te houden?
Zij wil graag (wedstrijden) rijden en plezier aan een paard beleven.
Vervolgens blijkt het dier niet geschikt voor de sport en in de omgang is het ook nog eens een draak.

Ze zou juist gek zijn als ze haar gehouden had!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 08:28

Thnx Sjuimpje!!

Ik heb het er wel moeilijk mee gehad, maar natuurlijk blijf je niet haken bij zo'n pony waar je niks aan hebt.
Ik hield wel al een beetje van haar. De eerste maand was ze namelijk super lief en knuffelig.
En gister heb ik nog goed afscheid genomen van haar en was ze weer super lief. Missen ga ik haar echt doen.. Verdrietig Ze kan super lekker knuffelen maar haar karakter is gewoon gestressed en heel chagrijnig. Van stress word ik ook gestressed en chagrijnig is ook niet alles. Ik wil nu een pony die bij me kan blijven, het liefst natuurlijk zijn hele leven maar als ik over 4 jaar nog wedstrijden wil rijden dan is het toch bijna zeker dat ik haar niet kan houden, of ik moet zo veel verdienen dat ik haar zelf kan betalen enzo, dan zou ik de pony zeker houden.