het was een vreemde dag....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

het was een vreemde dag....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 17:19

hallo allemaal,

ik wist dat het vandaag zou gebeuren maar toen ik op de manege kwam schrok ik toch wel.
Nelson, mijn lievelings manege paard zou worden afgemaakt.... [VMR] SPOED: Is er nog een kans voor dit paard??
omdat de paardentandarts zou komen voor Niarda was ik al vrij vroeg op de manege, rond een uur of 10....normaal als een paard weggaat is dat in de middag maar ik liep de stal in en zag een lege box....
dat was de box van Nelson, daaruit maakte ik dus op dat hij al weg was..... Verdrietig dat was best ff schrikken hoor.....oke ik wist dat het ging gebeuren maar toch..
Morgen komt er al een nieuw paard....
ik zit nu alleen de hele tijd met een heel naar beeld in mijn hoofd... nadat ik een deel van dit: [VvdD] Naar de kalverslachterij ESA geweest. topic heb gelezen zie ik dat dus de hele tijd voor me maar dan ipv kalveren...juist ja...Nelson....weet echt niet hoe ik het uit mijn hoofd moet krijgen, normaal heb ik altijd zoiets van tja oke het is beter zo maar over dit paard heb ik een slecht goevoel, naar mijn idee was het echt onnodig.....

maar dan ook nog wat leuks deze dag, Niarda werd 9 jaar, dus lekker slobber gemaakt en lekker een buitenrid gemaakt! (ook om ff alles te vergeten) en als kadootje voor Niarda kwam de paardentandarts!! erg leerzaam, want ze legde echt alles wat ze deed precies aan mij en mijn zus uit, vond ik wel leuk, en Niarda vond het wel lekker Verward dat veilen.....

nou mensen ik moest echt ff mijn verhaal kwijt weet eigenlijk verder niet waarom ik het hier plaats maar moest het echt ff kwijt, zit er namelijk best wel mee....

groetjes Crista

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 20:44

dat is niet leuk, en zeker niet als je geen afscheid meer hebt kunnen nemen. waarom moest hij afgemaakt worden dan?

er zijn volgens mij best wel veel paarden die vijlen lekker vinden. Gefeliciteerd met niarda haar verjaardag Lachen

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 00:00

Lijkt me niet echt fijn nee als je er een beetje op rekende dat hij er nog stond en je nog afscheid zou kunnen nemen..

Gefeliciteerd met niarda's verjaardag, mijne was vandaag ook jarig alleen is die 6 jaartjes jonger Tong uitsteken